۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

فوری؛ کسر ۳ امتیاز از استقلال ملاثانی در فصل جدید لیگ یک

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم فوتبال ملاثانی صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ با اعلام کمیته انضباطی دیدار تیم های مس شهربابک و استقلال ملاثانی قرار بود روز 20 اردیبهشت ماه برگزار شود که این دیدار انجام نشد.

تیم استقلال ملاثانی مسئول شناختن در عدم برگزاری مسابقه و نقض اصولی کلی رفتار بوده است. بر همین اساس این تیم  علاوه بر بازنده شدن سه بر صفر، به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی و کسر سه امتیاز از مسابقات فصل آتی (بدین معنا که این تیم فصل مسابقاتی آینده را با 3- امتیاز شروع خواهد کرد) محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

به گزارش دی‌اسپورت؛ با توجه به امکان تجدید نظرخواهی در خصوص آرای صادره و با استناد به شکستن رای مشابه در کمیته استیناف به نظر می‌رسد رای در خصوص کسر سه امتیاز از تیم استقلال ملاثانی نیز با در این کمیته شکسته شود.

شایان ذکر است؛ دو فصل پیش نیز تیم‌های استقلال خوزستان، شهرداری آستارا و آرمان‌گهر سیرجان در هفته پایانی لیگ یک برابر حریفان خود حضور پیدا نکردند و با رای کمیته انضباطی از هر کدام یک از تیم‌ها ۳ امتیاز کسر گردید که بعدها با درخواست تجدید نظرخواهی از سوی سه باشگاه مذکور آرای انضباطی صادره از سوی کمیته استیناف نقض و رای مربوطه در خصوص کسر امتیاز از تیم‌ها بخشیده شد!
ترند های روز