۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
داماش گیلان 2 - فولادنوین اهواز صفر؛

تیفوسی‌ها در آستانه بازگشت به لیگ آزادگان

تیم فوتبال داماش گیلان مسابقه دور رفت مرحله پلی‌آف صعود را با برد پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ از ساعت ۱۹ عصر امروز (پنجشنبه ۱۱ خردادماه) تیم داماش گیلان در دور رفت مرحله پلی‌آف صعود لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور میزبان تیم فولادنوین اهواز بود.

این مسابقه که با حضور بیش از ۱۰ هزار هوادار داماشی و با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد؛ در پایان با برتری دو بر صفر شاگردان فرشاد پیوس در تیم داماش گیلان به پایان رسید.

داماش گیلان که پنجشنبه هفته آینده (۱۸ خردادماه) باید در مسابقه دور برگشت این مرحله در اهواز برابر فولادنوین صف آرایی کند با برد دو بر صفر و عدم دریافت گل در مسابقه امروز هفته آینده می تواند با خیال آسوده‌‌ و حاشیه امنیت بیشتری به مصاف تیم اهوازی برود.

لاجوردی پوشان رشت که در فصل ۹۹-۹۸ با خرید امتیاز اروند خرمشهر در لیگ آزادگان حضور داشتند حالا پس از سه فصل دوری؛ در یک قدمی بازگشت به لیگ دسته اول قرار دارند و با یک تساوی بدون گل در بازی برگشت نیز می توانند جواز صعود به فصل جدید لیگ یک را بدست آورند.

محمدسجاد قلی بیگی که در نیم فصل نخست لیگ یک در تیم چادرملو عضویت داشت و در نیم فصل دوم به جمع داماشی‌ها پیوسته در دقیقه ۴۹ توانست گل نخست لاجوردی پوشان را به ثمر برساند، در ادامه نیز میعاد یزدانی موفق شد در دقیقه ۶۹ گل دوم و تیر خلاص برد داماشی‌‌ها را بزند و بار دیگر شور و شادی را به روی سکوهای‌ ورزشگاه سردار جنگل رشت به ارمغان بیاورد‌.
ترند های روز