۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

رسمی؛ ابراهیم اشکش از خیبر خرم‌آباد جدا شد

سرمربی خیبر خرم‌آباد از این تیم رسما جدا شد.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ ابراهیم اشکش سرمربی فصل قبل نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته به عنوان سرمربی خیبر خرم‌آباد انتخاب شده بود به صورت رسمی از جمع خرم‌آبادی‌ها جدا شد.

روز گذشته بود که خبری مبنی بر جدایی اشکش از تیم خیبر در رسانه‌ها منتشر شد اما مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با اعلام اینکه ایران نبوده و باید یک سری جلسات با سرمربی تیم برای جمع بندی بر سر مسائل فنی برگزار کند و تاکنون هیچ گونه تصمیمی در ابن خصوص گرفته نشده است نسبت به این موضوع واکنش داده بود.

او در ادامه گفته بود آقای اشکش یکسری خواسته‌ها دارد و در خصوص بررسی این خواسته‌ها جلسه چند ساعته برگزار شده اما به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

با این وجود ابراهیم اشکش شب گذشته با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود با آرزوی موفقیت برای تیم خیبر در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک به صورت رسمی از این تیم جدا شد تا نخستین مربی لقب بگیرد که به فاصله یک هفته پس از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم لیگ یکی از این تیم جدا شده است.

گفته می‌شود برخی اختلاف نظرات بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در خصوص جذب بازیکن و مسائل فنی عامل قطع همکاری طرفین بوده است.

رسمی؛ ابراهیم اشکش از خیبر خرم‌آباد جدا شد
ترند های روز