۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
عموری ایرانی را اردکانی‌ها دزدیدند!

رضا کرملاچعب به چادرملو پیوست/طاهران ماندنی شد

باشگاه چادرملو اردکان فعالیت نقل و انتقالاتی پیش فصل خود را با جذب یک بازیکن و تمدید قرارداد یکی از بازیکنان فصل گذشته به صورت رسمی آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در شرایطی که بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ؛ نقل و انتقالات پیش فصل و تابستانی لیگ یک از یکم تیرماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد اما در این میان باشگاه‌ها با استارت زودتر از موعد فعالیت نقل و انتقالاتی خود سعی دارند فرصت و  بازیکنان مدنظر کادرفنی‌شان را از دست نداده و آنها را خیلی سریع جذب کنند تا در کورس رقابت نقل و انتقالاتی از سایر باشگاه‌های لیگ یکی جا نمانند‌.

بر این اساس؛ باشگاه چادرملوی اردکان یکی از باشگاه‌هایی است که فعالیت خود را زودتر از موعد آغاز کرده و در همین ابتدای کار قرارداد یکی از بازیکنان فصل پیش خود را تمدید کرده و یک مهاجم گلزن را به خدمت گرفته است.

رضا کرملاچعب مهاجم سابق پرسپولیس که در فصل اخیر لیگ یک در تیم‌های استقلال ملاثانی و ون‌پارس اصفهان توپ می‌زد با امضای قراردادی رسمی به جمع شاگردان سعید اخباری اضافه شد.

او که به لحاظ چهره‌ای، مدل مو و شادی‌های پس از گلش شباهت زیادی به عمر عبدالرحمن بازیکن تیم ملی امارات دارد و از این رو به وی لقب عمر عبدالرحمن ایرانی را داده‌اند، فصل گذشته با پیراهن ون‌پارس توانست نمایش و عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد و با به ثمر رساندن ۹ گل برترین گلزن تیم اصفهانی لقب بگیرد.

همچنین علی طاهران بازیکن سابق تیم‌های تراکتور و شهرخودرو خراسان که نیم فصل دوم؛فصل قبل به تیم چادرملو ملحق شده بود با نظر کادرفنی این تیم و توافق با مدیرعامل این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

رضا کرملاچعب به چادرملو پیوست/طاهران ماندنی شد
ترند های روز