۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
آغاز رقابت جذاب و حساس از فردا؛

اعلام شرایط برگزاری و نحوه انتخاب بازیکنان در نظرسنجی دی‌اسپورت

سایت دی‌اسپورت در نظر دارد برای انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از بین ترین‌های لیگ یک نظرسنجی برگزار کند.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ به مانند سنوات گذشته سایت دی‌اسپورت در نظر دارد برای انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از بین ترین‌های لیگ یک نظرسنجی برگزار کند.

بر این اساس بخش تحریریه سایت دی‌اسپورت با صدور اطلاعیه‌ای شرایط برگزاری و نحوه انتخاب بازیکنان برای حضور در نظرسنجی را اعلام کرد. متن اطلاعیه صادره به شرح زیر است:

۱. به استحضار عموم مخاطبان می رساند‌؛ به منظور جلوگیری از هر گونه تخلف و تقلب در نظرسنجی‌های بعمل آمده؛ نظرسنجی پست‌های مختلف تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به جای برگزاری در شبکه‌های اجتماعی، بر روی خروجی صفحه نخست سایت دی‌اسپورت به نشانی www.dsport.ir برگزار خواهد شد.

۲. برای شرکت در نظرسنجی بدون نیاز به اتصال به فیلترشکن به صفحه نخست دی‌اسپورت به نشانی www.dsport.ir مراجعه کنید؛ تیک گزینه مورد نظر خود را فعال و سپس دکمه ثبت را فشار دهید.

۳. بسیاری از مخاطبان تصور می‌نمایند که می‌توانند پس از شرکت در نظرسنجی، برای چند مرتبه با همان گوشی موبایل، تبلت و یا رایانه‌ای که قبلا در نظرسنجی شرکت کرده‌اند بارها به گزینه مورد نظر و علاقه خود رای دهند تا مجموع آرای آن فرد افزایش یابد؛ در این خصوص باید بگوییم در زمان شرکت در نظرسنجی با هر گوشی موبایل، تبلت و یا رایانه IP آن ثبت و امکان رای دهی با آن IP برای چندین بار وجود ندارد این بدان معناست در صورتی که پس از ثبت رای مجددا با همان گوشی موبایل، تبلت و یا رایانه اقدام به شرکت در نظرسنجی کنید رای قبلی شما حذف و از مجموع آرای گزینه مورد نظرتان کسر می شود؛ البته می‌توانید مجددا رای قبلی خود به گزینه مورد نظرتان را ثبت نمایید.

۴. ملاک تعیین و انتخاب بازیکنان جهت حضور در نظرسنجی؛ به شرح زیر خواهد بود:

الف: بیشترین حضور در ترکیب منتخب هر هفته (بازیکنان اصلی، ذخیره و لیست انتظار)

ب: عملکرد بازیکنان: دروازه‌بان (تعداد کلین شیت)، مدافع (تعداد کلین شیت تیم و گل خورده تیمی)، هافبک و مهاجم (تعداد گل و پاس گل)

۵. کلیه نفرات اعلامی در نظرسنجی مربوط به هر پست به عنوان برترین بازیکنان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک محسوب خواهند شد.

۶. نفر نخست نظرسنجی مربوط به هر پست در ترکیب اصلی و نفر دوم نیز در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهند گرفت.

۷. مدت نظرسنجی‌ هر پست ۴۸ ساعت بوده و پس از اتمام مدت مذکور، نظرسنجی متوقف، از روی خروجی سایت حذف و نتیجه نهایی بلافاصله اعلام خواهد شد.

۸. با توجه به ضریب 0% تخلف و تقلب نظر به برگزاری نظرسنجی بر روی سایت، تضمین امنیت بی نظیر پشتیبانی سایت، هر گونه اعتراض پس از اعلام نتایج نهایی مورد پذیرش نخواهد بود.