۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
بازیکنان بومی بازی در تیم خیبر را کسر شان می‌دانند!

ناصر: نهایتا تا یکشنبه سرمربی جدید را انتخاب می‌کنیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه خیبر خرم‌آباد توضیحاتی را در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم ارائه داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۱
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ احسان ناصر که صبح امروز با حضور در برنامه موج ورزش رادیو لرستان پیرامون موضوعات مختلف به بحث و گفتگو پرداخت، در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چه زمانی سرمربی جدید خیبر خرم‌آباد انتخاب خواهد شد؛ بیان داشت: در این چند روز گذشته هیئت مدیره باشگاه و دو نفر که خارج از هیئت مدیره به عنوان مشاور به باشگاه اضافه شدند رزومه‌های مختلفی را برای سرمربیگری تیم بررسی کردند، انشاء الله با انتخاب یک سرمربی خوب ظرف ۴۸ ساعت آینده بتوانیم راه را برای صعود خیبر به لیگ برتر در فصل بعدی لیگ یک باز کنیم.

ناصر در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به مطالبه یکی از شنوندگان برنامه در خصوص انتخاب سرمربی جدید خیبر و جذب بازیکنان بومی که به صورت پیامک ارسال شده بود؛ اظهار داشت: به این شنونده عزیز قول می‌دهیم در کوتاه ترین زمان ممکن، نمی‌خواهم روز خاصی را اعلام کنم، اما نهایت تلاش ما این است تا روز یکشنبه هفته آینده و شاید زودتر سرمربی جدید باشگاه اعلام شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه خیبر خرم‌آباد افزود: برنامه‌های مختلفی را از گزینه‌های مختلف گرفتیم و در این میان تلاش کردیم از گزینه‌های نزدیک به تیم هم برنامه‌هایشان را دریافت کنیم، ۵ رای در خصوص انتخاب سرمربی وجود دارد باید این آرا جمع شود. آیتم‌های مختلفی چون مربی‌ای که بیشترین سابقه صعود را داشته باشد، مدارک مربیگری، آشنایی با تیم و روحیات و... را برای انتخاب سرمربی جدید در نظر گرفتیم. آن چیزی که از دست ما بر می آید استانداردسازی است حالا ممکن است جواب بدهد و این احتمال هم دارد پاسخ مثبتی ندهد.

او در خصوص جذب بازیکنان بومی شاغل در لیگ برتر و سایر لیگ‌‌ها نیز گفت: خیلی از بازیکنان بومی حاضر نیستند به تیم خیبر منتقل شوند چرا که احساس می کنند با انتقال به این تیم سطح‌شان پایین می‌آید! مسئله دوم این است که هر بازیکنی را نمی توان آورد چون هر بازیکنی ارقام مختلفی دارد و از باشگاه مطالبه می‌کند؛ باید یکپارچگی در تیم وجود داشته باشد؛ اگر در یک تیم ۱۱ نفره، ۱۰ بازیکن با یک رقم یکسان قرارداد ببندند و به یکباره یک بازیکن با یک رقم قرارداد متفاوت و بالاتر به تیم اضافه شود آن ۱۰ نفر دیگر انگیزه‌ای برای بازی نخواهند داشت! اصطلاح عامیانه آن را هم اگر بخواهم بگویم این است که کسی پاس گل به او نمی دهد! اگرچه ما فصل گذشته به نسبت سایر تیم‌ها هزینه‌های زیادی را کردیم اما باید یک تیم لیگ برتری و یکی در حد آن لیگ بسته شود. در این میان اقتصاد باشگاه هم مهم است خصوصا اینکه عایدی از این هزینه‌ها نداشته باشید و صرفا پشت این حمایت و هزینه کرد یک عشق، انگیزه معنوی و عِرق به زادگاه باشد.

وی در پایان در خصوص انتخاب ابراهیم اشکش به عنوان سرمربی خیبر و قطع همکاری زودهنگام با این مربی؛ تصریح کرد: تنها حاشیه‌ای که در انتخاب آقای اشکش به عنوان سرمربی وجود داشت این بود که انتخاب ایشان زود اعلام شد؛ یک مقدار فشار هواداران برای انتخاب سرمربی جدید بر روی موضوع زودتر اعلام شدن نام سرمربی جدید تاثیرگذار بود و این مسئله تنها سبب شد به لحاظ اعتباری برای این مربی گران تمام شود! ما در حال مذاکره و تفاهم با او بودیم، ایشان یک سری خواسته‌ها داشت و یک سری بحث‌ها در داخل استان بود که باید حل می‌کردیم، نهایتا به توافق نهایی جهت همکاری نرسیدیم.