۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

رسمی؛ محمدرضا مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد شد

سرمربی جدید تیم فوتبال خیبر خرم آباد مشخص شد.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ محمدرضا مهاجری مربی اصالتا مشهدی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های مختلفی چون شیرین فراز کرمانشاه، سیاه جامگان مشهد، ماشین سازی تبریز، نساجی مازندران، مس کرمان، پدیده خراسان و نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد؛ پس از توافق نهایی هدایت تیم خیبر خرم‌آباد را برعهده گرفت.

مهاجری تنها سابقه یک صعود از لیگ آزادگان به لیگ برتر با تیم‌ سیاه جامگان مشهد را در کارنامه دارد، او در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ هدایت مس کرمان را برعهده داشت و با وجود قرارگیری در جمع مدعیان لیگ یک در نهایت از صعود به لیگ برتر با این تیم بازماند.

این در حالی است که صبح امروز احسان ناصر رئیس هیئت مدیره باشگاه خیبر خرم‌آباد در گفتگوی حضوری که در برنامه موج ورزش رادیو لرستان داشت اعلام کرده بود که یکی از معیار‌های هیئت مدیره و دو مشاوری که به تازگی به این باشگاه اضافه شده‌اند؛ برای انتخاب سرمربی جدید از بین گزینه‌های مدنظر داشتن بیشترین سابقه صعود از لیگ آزادگان به لیگ برتر با تیم‌های مختلف خواهد بود.

از این رو باید منتظر ماند و دید که سرمربی جدید خیبر که تنها یک سابقه صعود در کارنامه مربیگری خود دارد می‌تواند در فصل جدید لیگ یک این تیم را به موفقیت رسانده و خودش نیز در رکورد صعود با تیم‌های مختلف به سطح اول فوتبال کشور دبل کند.

مهاجری اواخر فصل گذشته لیگ یک به عنوان مشاور فنی به تیم خیبر اضافه شد اما مشاورهای او نیز کارساز نشد و در نهایت خیبر نتوانست به لیگ برتر صعود کند.
ترند های روز