۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ دو؛

سقوط ویستاتوربین به لیگ سه/۲۴ تیم فصل آینده لیگ دو مشخص شد

تیم فوتبال ویستاتوربین تهران به رقابت‌های مرحله نهایی لیگ سه سقوط کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۳۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در مسابقه دور برگشت مرحله بقای لیگ دو که از ساعت ۱۸ امروز بین دو تیم ویستاتوربین تهران و کیان سام بابل به میزبانی ویستایی‌ها برگزار شد؛ شاگردان سلمان تاجدار موفق شدند حریف بابلی خود را با یک گل که در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید شکست دهند.

با وجود برتری ویستاتوربین در این مسابقه این تیم کیان سام بابل بود که به لطف برتری دو بر صفر در بازی دور رفت در مجموع توانست با پیروزی دو بر یک برابر حریف پایتخت نشین سهمیه لیگ دویی خود را در رقابت‌ها حفظ کند.

با برگزاری مسابقه دور برگشت مرحله پلی آف بقا؛ پرونده رقابت‌های لیگ دسته دوم در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با صعود سه تیم مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان، سقوط چهار تیم ماشین سازی، شهرخودرو خراسان، مس نوین کرمان و ویستاتوربین تهران به صورت کامل بسته شد.

تیم‌های فولاد نوین اهواز، فولاد هرمزگان، سپیدرود رشت، پاس همدان، شهید اورکی اسلامشهر، بعثت کرمانشاه، پانیک تالش، اسپاد تهران، نود ارومیه، اترک بجنورد، ایمان سبز شیراز از گروه نخست و تیم‌های شهدای رزکان البرز، شهرداری نوشهر، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، شهرداری بم، آریو اسلامشهر، شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، شاهین تابان بوشهر و کیان سام بابل ۲۲ تیمی هستند که توانستند سهمیه خود را در این فصل از رقابت‌ها حفظ کنند.

دو تیم چوکای تالش و شهرداری همدان که از لیگ یک سقوط کردند نیز در فصل آتی لیگ دو حضور خواهند داشت.

۴ تیم دیگر نیز با صعود از رقابت‌‌های لیگ سه به جمع این ۲۴ تیم اضافه خواهند شد تا ۲۸ تیم لبگ دو به صورت رسمی تکمیل شود.
ترند های روز