۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
اختصاصی دی‌اسپورت؛

زمان شروع فصل جدید لیگ دو مشخص شد

کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان تقریبی شروع فصل جدید لیگ دو را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ روز گذشته کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ضمن اعلام زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ دو؛ دستورالعمل جدید نقل و انتقالاتی کارگروه نقل و انتقالات سازمان لیگ را که بر اساس آن تعداد سهمیه بازیکنان برای تیم‌های دسته دومی در فصل جدید کاهش یافت به باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها ابلاغ کرد. بر این اساس نقل و انتقالات تابستانی لیگ دو از روز یکشنبه یکم مرداد آغاز و تا روز سه شنبه ۱۸ مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و تعداد بازیکنان در لیست تیم‌های لیگ دویی نیز از ۴۰ بازیکن به ۳۱ بازیکن کاهش یافت.

پس از اعلام زمان شروع و پایان نقل و انتقالات لیگ دو حالا کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز زمان تقریبی شروع مسابقات را به تیم‌های حاضر اعلام کرده است تا این تیم‌ها طبق زمان بندی اعلام شده؛ برنامه ریزی‌های لازم را برای آماده‌سازی خود جهت حضور در مسابقات انجام دهند.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ؛ مسابقات فصل جدید لیگ دو از اواخر شهریورماه آغاز خواهد شد. البته از آن جایی که زمان پایانی نقل و انتقالات ۱۸ مهرماه اعلام شده و با توجه به اینکه در فصول اخیر روزهای پایانی نقل و انتقالات دو هفته مسابقاتی لیگ را پوشش می‌داد به نظر می‌رسد اواخر شهریور و یا نهایتا اوایل مهرماه زمان قطعی شروع فصل جدید رقابت‌ها باشد.