۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
مذاکره با دو بازیکن فصل قبل برای تمدید قرارداد؛

۵ بازیکن جدید به سایپا پیوستند/علیپور و فرجی تمدید کردند

باشگاه سایپا تهران ۵ بازیکن جدید به خدمت گرفت و قرارداد دو بازیکن فصل گذشته خود را نیز تمدید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۵۵
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ باشگاه سایپا تهران در راستای جذب و حفظ بازیکنان مدنظر کادرفنی تیم بزرگسالان این باشگاه؛ ۵ بازیکن جدید از تیم‌های مختلف جذب و قرارداد دو بازیکن فصل گذشته خود را نیز تمدید کرد.

بر اساس این گزارش؛ محمدرضا شیرزادی مدافع سابق تیم‌های استقلال خوزستان، ماشین سازی تبریز، شمس آذر قزوین و فصل قبل ون پارس اصفهان، امین رضایی قلعه هافبک سابق تیم‌های راه آهن، پرسپولیس، اروند خرمشهر، رایکا بابل و فصل قبل پارس جنوبی جم، مجید قشقایی مدافع سابق بادران تهران، شاهین بوشهر و فصل قبل دریای کاسپین بابل، فرزاد طیبی پور دروازه‌بان سابق تیم‌های نیروی زمینی تهران، بادران تهران و فصل قبل فجرسپاسی، رضا احمدیان زاده مدافع فصل قبل استقلال ملاثانی را با امضای قراردادی به جمع شاگردان مهدی حسینی نسب ملحق شدند.

از جمع ۵ بازیکن جدید تیم سایپا؛ فرزاد طیبی پور و مجید قشقایی در فصول اخیر سابقه عضویت و بازی در تیم سایپا را در کارنامه دارند.

همچنین باشگاه سایپا پس از توافق نهایی با نیما علیپور (دروازه‌بان) و رضا فرجی (مدافع) دو بازیکن فصل گذشته خود قرارداد آنها را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

در میان بازیکنان فصل گذشته سایپا عارف حاجی عیدی که یکی از مهره‌های اصلی نارنجی‌پوشان و برترین هافبک‌‌های لیگ یک محسوب می شود یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما این احتمال نیز وجود دارد در صورت دریافت پیشنهاد جذب این هافبک تنومند از سوی تیم‌های لیگ برتری باشگاه سایپا در ازای دریافت مبلغ قابل توجه؛ رضایت نامه عیدی را برای حضور در لیگ برتر صادر کند.

از سوی دیگر گفته می‌شود مذاکرات بین مدیران باشگاه سایپا و مرتضی خراسانی و مرتضی حسین زاده دو بازیکن فصل قبل این تیم برای تمدید قرارداد در جریان است و در صورت اینکه طرفین به توافق نهایی دست یابند قرارداد این دو بازیکن نیز با نارنجی پوشان تمدید خواهد شد.
ترند های روز