۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت؛

رضا احمدیان زاده بهترین مدافع راست لیگ یک شد

از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت مدافع راست استقلال ملاثانی به عنوان بهترین مدافع راست فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نظرسنجی بهترین مدافع راست فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک پس از انتخاب و اعلام اسامی برترین مدافعان راست این فصل با در نظرگیری معیارهای اعلام شده از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت ۱. تعداد بازی ۲. تعداد کلین شیت تیمی ۳. تعداد گل خورده تیمی ۴. بیشترین حضور در تیم منتخب دی‌اسپورت در طول ۳۲ هفته مسابقاتی لیگ؛ از ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۷ خرداد آغاز و به مدت ۲ روز تا ساعت ۱۶ امروز دوشنبه ۲۹ خردادماه برگزار شد‌.

در پایان مدت این نظرسنجی؛ رضا احمدیان زاده مدافع راست استقلال ملاثانی با کسب ۲۶۱ رای از جمع ۷۲۶ آرای ماخوذه و به لحاظ درصدی ۳۵/۹۵٪ کل آراء به عنوان بهترین مدافع راست فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت انتخاب شد.

بر اساس مقرارت نظرسنجی که پیش‌تر از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت اعلام شده بود؛ نفر نخست نظرسنجی در ترکیب اصلی و نفر دوم نیز در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهند گرفت، از این رو  که کرسی دوم این نظرسنجی را با کسب ۲۰۳ رای و به لحاظ درصدی ۲۷/۹۶٪ کل آراء به خود اختصاص داد در لیست ذخیره تیم منتخب قرار خواهد گرفت.

تاکید می گردد تمامی نفرات حاضر در نظرسنجی و نفرات که عملکردشان در طول فصل مطلوب گزارش شده است جزو برترین مدافعان راست فصل قبل لیگ یک محسوب می‌شوند و هدف از برگزاری این نظرسنجی صرفا انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نگاه مخاطبان بود. 

*آمار و عملکرد مدافعان راست انتخاب شده را در زیر می‌خوانید:

1. رضا احمدیان زاده - استقلال ملاثانی
حضور در ترکیب: 31 مسابقه
39 گل خورده تیمی
11 کلین شیت تیمی
2 گل زده
پاس گل در لیگ نداده است.
حضور در تیم منتخب: (2 بار در ترکیب اصلی + 1 بار در ذخیره)

2. علی خانلرزاده - دریای کاسپین بابل
حضور در ترکیب: 25 مسابقه
25 گل خورده تیمی
15 کلین شیت تیمی
1 گل
1 پاس گل
حضور در تیم منتخب: (1 بار در لیست ذخیره)
رضا احمدیان زاده بهترین مدافع راست لیگ یک شد

رضا احمدیان زاده بهترین مدافع راست لیگ یک شد
رضا احمدیان زاده بهترین مدافع راست لیگ یک شد