۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

رونمایی از سه خرید جدید سایپا/غیبت سه بازیکن در تمرینات

تمرینات تیم فوتبال سایپا برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک باشگاه کشور از روز شنبه هفته جاری به صورت رسمی آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تمرینات تیم فوتبال سایپا برای شرکت در فصل جدید لیگ یک از روز (شنبه ۳ تیرماه) با حضور تعدادی از بازیکنان جدیدی که به تازگی با این باشگاه قرارداد همکاری منعقد کردند، چند تن از بازیکنان فصل قبل که با این تیم قرارداد دارند یا قراردادشان تمدید شده است و همچنین تعدادی از بازیکنان رده امید و بازیکنانی که در تست‌ تیم بزرگسالان انتخاب شدند؛ به صورت رسمی آغاز شد.

از جمع بازیکنان اصلی و تاثیرگذار فصل قبل سایپا تنها عارف حاجی عیدی که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و از جمع بازیکنان جدید محمدرضا خدری، محمدرضا شیرزادی به دلیل شرکت در آزمون دانشگاه و مسائل شخصی با هماهنگی باشگاه و کادرفنی چند روزی دیرتر به تمرینات این تیم ملحق خواهند شد و به همین خاطر نیز در چند جلسه تمرینی نارنجی‌پوشان غایب بودند.

میلاد کمندانی هافبک سابق پرسپولیس که فصل قبل در تیم خیبر خرم‌آباد عضویت داشت و گفته می‌شد به جمع شاگردان مهدی حسینی نسب ملحق شده است در نخستین تمرین سایپا حضور یافت تا پیوستنش به این تیم حالت رسمی‌تر به خود بگیرد.

پوریا بالی لاشک که نیز در فصول اخیر سابقه عضویت در تیم سایپا را در کارنامه دارد و فصل گذشته در تیم چادرملوی اردکان توپ می زد به تیم سایپا بازگشته و او نیز در تمرین خودروسازان حضور داشت.

محمود شفیعی بازیکن سابق تیم‌های صبای قم، نساجی مازندران، مس کرمان، گل ریحان البرز، پارس جنوبی جم و خیبر خرم آباد دیگر بازیکنی است که با امضای قراردادی به جمع نارنجی ‌پوشان ملحق شده و در تمرینات حضور دارد.

رونمایی از سه خرید جدید سایپا/غیبت سه بازیکن در تمرینات