۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
از تمرین با تیم سابق تا برگزاری جشن تولد؛

مدافع استقلال با سایپا تمرین کرد! (عکس)

تمرین نوبت عصر امروز سایپا با حضور یک مهمان ویژه برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال سایپا تمرینات آماده سازی خود را از روز شنبه سوم تیرماه به صورت رسمی در تهران آغاز کرده است، تمرینات این تیم در حال حاضر در یک نوبت برگزار می شود و به احتمال فراوان با ورود به فاز جدید دوره آماده سازی؛ تمرینات این تیم با فشردگی و در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردد.

سایپایی‌ها امروز سومین جلسه تمرینی خود را با حضور یک مهمان ویژه که این روزها شایعات زیادی در مورد آینده فوتبالی‌اش مطرح است؛ برگزار کردند. ابوالفضل جلالی مدافع چپ حال حاضر استقلال که سابقه ۷ سال عضویت و بازی از رده جوانان تا بزرگسالان سایپا را در کارنامه دارد و از همین تیم راهی یکی از پرهوادارترین تیم پایتخت شده است؛ امروز میهمان تمرین نارنجی پوشان پایتخت بود.

جلالی که پیش از این به مانند سایر بازیکنان تا آغاز رسمی تمرینات تیم‌های تحت قراردادشان در راستای حفظ شرایط بدنی و آمادگی جسمانی به صورت انفرادی به تمرین می پردازند امروز با حضور در تمرین سایپا با بازیکنان این تیم به تمرین گروهی پرداخت تا قبل از شروع تمرینات پیش فصل استقلال تمرین گروهی را تجربه کرده باشد.

سایپایی‌ها نیز برای مهمان ویژه خود که در سالروز تولدش ترجیح داده بود در نخستین روز ۲۵ سالگی‌اش در تمرین تیم سابق خود حضور یابد و پا به پای بازیکنان این تیم به تمرین بپردازد؛ سنگ تمام گذاشتند و برای او جشن تولدی را ترتیب دادند.
مدافع استقلال با سایپا تمرین کرد! (عکس)

مدافع استقلال با سایپا تمرین کرد! (عکس)