۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت؛

سجاد تمیمی بهترین هافبک دفاعی لیگ یک شد

از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت هافبک تیم پارس جنوبی جم به عنوان بهترین هافبک دفاعی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۴۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نظرسنجی بهترین هافبک دفاعی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک پس از انتخاب و اعلام اسامی برترین هافبک‌های دفاعی این فصل با در نظرگیری معیارهای اعلام شده از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت ۱. تعداد بازی ۲. بیشترین حضور در تیم منتخب دی‌اسپورت در طول ۳۲ هفته مسابقاتی لیگ؛ از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۵ تیرماه آغاز و به مدت ۲ روز تا ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۷ تیرماه برگزار شد‌.

در پایان مدت این نظرسنجی؛ سجاد تمیمی هافبک پارس جنوبی جم با کسب ۱۷۴ رای از جمع ۶۳۷ آرای ماخوذه و به لحاظ درصدی ۲۷/۳۲٪ کل آراء به عنوان بهترین هافبک دفاعی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت انتخاب شد.

بر اساس مقرارت نظرسنجی که پیش‌تر از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت اعلام شده بود؛ نفر نخست نظرسنجی در ترکیب اصلی و از بین نفرات دوم ۲ نظرسنجی هافبک دفاعی و وسط که بیشترین آراء را از سوی مخاطبان به خود اختصاص دهند به عنوان نفر دوم بهترین هافبک فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهند گرفت.

از این رو علی رستمی هافبک چادرملو اردکان که کرسی دوم نظرسنجی بهترین هافبک دفاعی را با کسب ۱۴۶ رای و به لحاظ درصدی ۲۲/۹۲٪ کل آراء به خود اختصاص داد برای تعیین تکلیف نهایی بایستی منتظر نتیجه آرای نفر دوم نظرسنجی بهترین هافبک وسط لیگ یک باشد.

تاکید می گردد تمامی نفرات حاضر در نظرسنجی و نفرات که عملکردشان در طول فصل مطلوب گزارش شده است جزو برترین هافبک دفاعی فصل قبل لیگ یک محسوب می‌شوند و هدف از برگزاری این نظرسنجی صرفا انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نگاه مخاطبان بود. 

*آمار و عملکرد هافبک دفاعی انتخاب شده را در زیر می‌خوانید:

1. سجاد تمیمی - پارس جنوبی جم
حضور در ترکیب تیم: 30 مسابقه
گل زده: 0
پاس گل: 0
پاس منجر به گل (شرکت در حملات موثر): 3

2. علی رستمی - چادرملو اردکان
حضور در ترکیب تیم: 16 مسابقه فیکس + 4 مسابقه تعویضی
گل زده: 5
پاس گل: 2
پاس منجر به گل (شرکت در حملات موثر): 4
سجاد تمیمی بهترین هافبک دفاعی لیگ یک شد

سجاد تمیمی بهترین هافبک دفاعی لیگ یک شد
سجاد تمیمی بهترین هافبک دفاعی لیگ یک شد