۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
شاه ماهی لیگ یک را رفسنجانی‌ها ربودند!

رسمی؛ علی اصغر اعرابی به مس رفسنجان پیوست

وینگر فصل قبل شمس آذر قزوین راهی تیم مس رفسنجان شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ علی اصغر اعرابی وینگر فصل قبل شمس آذر قزوین که با عملکرد فوق العاده‌اش در ترکیب این تیم یکی از برترین بازیکن‌های لیگ یک محسوب می‌شد با امضای قراردادی رسمی به مس رفسنجان پیوست.

اعرابی فصل قبل لیگ یک با پیراهن تیم شمس آذر قزوین ۸ گل به ثمر رساند؛ تا پس از رحمان جعفری که با ۲۴ گل عنوان آقای گل لیگ یک و پوریا سرآبادانی که با ۱۴ گل عنوان برترین هافبک گلزن لیگ یک را به دست آوردند به همراه مهرداد قنبری وینگر خیبر خرم‌آباد عنوان برترین وینگر گلزن لیگ را به خود اختصاص دهند. او با این تعداد گل سومین بازیکن گلزن شمس آذر نیز لقب گرفت.

وینگر جدید مس رفسنجان علاوه بر به ثمر رساندن ۸ گل و کسب دو عنوان در ترکیب شمس آذر قزوین؛ ۸ پاس گل نیز در این تیم به هم تیمی‌هایش داد تا پس از احسان جودکی وینگر چپ قزوینی‌ها که با ۱۱ پاس گل عنوان آقای پاس گل و ایمان رازانی با ۹ پاس گل عنوان دومین پاسور لیگ را بدست آوردند؛ جایگاه سوم در جدول پاسورهای لیگ را به خود اختصاص دهد. و علاوه بر آن دومین پاسور برتر تیمش لقب بگیرد.

اعرابی توانست رکورد حضور در تیم منتخب سایت دی‌اسپورت در طول ۳۲ هفته مسابقاتی را بشکند؛ وینگر شمس آذر قزوین در طول ۳۲ هفته فصل قبل لیگ یک ۱۰ بار در ترکیب اصلی، ۴ بار در لیست ذخیره‌ها و ۲ بار نیز در لیست انتظار تیم‌های متتخب قرار گرفت تا مجموعا با ۱۶ بار حضور رکوردار حضور در تیم منتخب سایت دی‌اسپورت باشد.