۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

محمود محمودی نیا سرمربی مس کرمان شد

پس از کش و قوس‌های فراوان سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان مشخص شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۸۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ کمیته ورزش شرکت صنایع مس ایران پس از کش و قوس‌های فراوان انتخاب محمود محمودی نیا توسط باشگاه مس کرمان برای سرمربیگری تیم بزرگسالان این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک را تایید کرد تا مربی فصل قبل نارنجی پوشان کرمانی رسما هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

وی که سابقه مدیریتی در باشگاه مس کرمان را نیز دارا می باشد، در زمینه مربیگری سابقه هدایت تیم فوتبال مس رفسنجان را در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در کارنامه دارد و مدرک پرولایسنس که بالاترین مدرک بین المللی فوتبال در ایران محسوب می گردد را نیز در رزومه خود دارد و یکی از مدرسین کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران نیز به شمار می آید.

محمودی نیا در زمان صعود مس کرمان به رقابت های لیگ برتر در رقابت های لیگ یک فصل 1400-1401 به عنوان مربی در عضویت کادر فنی تیم مس کرمان قرار داشت و در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فصل قبل نیز به عنوان مربی در تیم مس کرمان حضور داشت.

سرمربی جدید مس که به تازگی وارد ۵۳ سالگی شده است؛ درست پس از ۳ روز از سالگرد تولدش توسط شرکت صنایع مس ایران سرمربیگری تیم مس کرمان را به عنوان کادوی تولد خود دریافت کرد!

او پیش از این به عنوان سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در این فصل از رقابت ها منصوب شده بود که همین موضوع سبب می شود آقای محمودی نیا با تسلط بر جزئیات امر از امروز رسما به عنوان سرمربیگری این فصل مس کرمان منصوب گردد.