۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
حسینی سند معافیت‌اش را رو کرد؛

واکنش بازیکن سابق شمس آذر قزوین به ادعای باشگاه سایپا

بازیکن سابق باشگاه شمس آذر قزوین نسبت به ادعای باشگاه سایپا سند رو کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۹۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ باشگاه سایپا امروز با ارسال نامه‌ای به ریاست سازمان لیگ از باشگاه شمس آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد.

باشگاه سایپا در این نامه مدعی شده است؛ قهرمان لیگ یک در طول مسابقات از بازیکنی به نام سید مجتبی حسینی استفاده کرده که وی با ارائه سند مجعول از وضعیت نظام وظیفه‌اش فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را فریب داده و خود را به عنوان بازیکن مجاز معرفی کرده است.

در ادامه این نامه باشگاه پایتخت نشین استعلام از وضعیت نظام وظیفه این بازیکن از معاونت نظام وظیفه عمومی ناجا را الزامی دانسته و از کمیته انضباطی درخواست داشته است تا نسبت به شکایت این باشگاه رسیدگی کرده و حکم شایسته مبنی بر محکومیت باشگاه شمس آذر قزوین وفق حکم مقرر در ماده ۶۱ مقررات انضباطی را صادر نماید.

سید مجتبی حسینی بازیکن سابق باشگاه شمس آذر قزوین نیز بلافاصله با ارسال کارت معافیت خود ادعای باشگاه سایپا را کذب محض دانسته و اعلام کرد تمامی مدارکی که از وضعیت نظام وظیفه خود به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارائه کرده قانونی بوده و هیچ مشکل و خطری خودش و تیم سابقش را تهدید نمی کند.

طبق تصویری که بازیکن سابق باشگاه شمس آذر قزوین از کارت معافیت خود به سایت دی‌اسپورت ارسال کرده است؛ کارت معافیت وی در تاریخ پنجم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ صادر شده است و او عملا مشکلی برای همراهی تیمش در فصل قبل لیگ یک نداشته است.

واکنش شمس آذر قزوین به ادعای باشگاه سایپا