۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۲
از فروش امتیاز منصرف شدیم؛

مدیرعامل خلیج‌فارس ماهشهر: سرمربی ما قنواتی است

مدیران باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر از فروش امتیاز لیگ یکی باشگاه خود منصرف شدند.
کد خبر: ۱۲۱۸۷۵
مدیرعامل خلیج‌فارس ماهشهر: سرمربی ما قنواتی است
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر در خصوص آخرین شرایط این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ یک اظهار داشت: باتوجه به نگاه مثبت فرماندار محترم و خواسته به حق مردم و هواداران عزیز از فروش امتیاز صرف نظر کردیم،
جهت اسپانسرینگ صنایع پتروشیمی با ورود نماينده محترم نشست های خوبی صورت گرفت و به زودی وارد نقل و انتقالات می‌شویم. امیدوارم موضوع نواقصات ورزشگاه جهادی پیگیری و حل شود و از نماينده محترم سردار آغاجری استدعا دارم که شخصا به این موضوع ورود کنند.

عسکری ادامه داد: در ابتدا جا دارد عید ولایت عید غدیر را به تمام شیعیان جهان تبریک عرض نمایم و انشاالله زیارت تمام حجاج عزیز علی الخصوص آقای بندری فرماندار محترم و برادر عزیزم حاج مجاهد محمدی مهر قبول درگاه احدیت قرار بگیرد. در فصل جدید با تمام توان در لیگ یک حاضر خواهیم شد و تجارب فصل قبل را بکار خواهیم گرفت تا فصلی فوق العاده را رقم بزنیم.

وی افزود: تمرینات از هفته آینده شروع می‌شود. سرمربی ما در فصل بعد موسی قنواتی است، او سرمایه این شهر است و باید به ایشان و امثالهم بها داد، با رایزنی‌های سردار آغاجری نماينده محترم در خصوص جذب اسپانسر رایزنی‌های خوبی صورت گرفته که صنایع پتروشیمی در این بخش ورود کنند و جا دارد از ایشان صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و به زودی طبق لیست سرمربی وارد بازار نقل و انتقالات خواهیم شد.

عسکری در پایان گفت: تمام دغدغه‌ام تجهیزات ورزشگاه شهدا و در راس آنها نور است. ما در فصل پیش بیش از ۸۰ درصد مسابقات را میزبان نبودیم و علاوه بر بیش از دو میلیارد هزینه، امتیاز میزبانی در خانه را نیز از دست دادیم. امیدوارم هر چه سریع تر مشکلات برطرف شود.