۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
سرمربی سابق ون‌پارس دستیار محمودی‌نیا؛

اعضای کادرفنی مس کرمان مشخص شدند

تمرینات تیم مس کرمان برای حضور در فصل جدید لیگ یک به صورت رسمی آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تمرینات تیم فوتبال مس کرمان از عصر روز گذشته جهت حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک به صورت رسمی آغاز شد.

اعضای تیم فوتبال مس کرمان پس از ورود به زمین با شاخه‌های گل از سوی هواداران این تیم مورد استقبال قرار گرفتند و در ادامه بازیکنان و مربیان این تیم نزد پیشکسوتان فوتبال استان کرمان که در این تمرین حاضر بودند رفتند تا با رخصت از‌ آنها تمرینات تیم‌شان را رسما آغاز کنند.

بازیکنان مس با انجام یک تمرین سبک زیر نظر کادرفنی کار خود را آغاز کردند تا طی روزهای آتی با اضافه شدن نفرات جدید کارهای آماده سازی خود را روز به روز و به شکلی برنامه ریزی شده تا شروع مسابقات پیگیری نمایند.

بر اساس صلاحدید و انتخاب محمود محمودی‌نیا سرمربی این فصل مس؛ مجتبی توتونی مربی اصفهانی فصل قبل ون پارس به عنوان دستیار نخست به کادرفنی این تیم اضافه شده و در تمرین روز گذشته مس نیز حضور داشت.

مهدی نامجو مربی بومی که پیش از این و در فصول اخیر نیز سابقه حضور در کارفنی مس کرمان و همچنین هدایت تیم دسته دومی شهرداری بم را در کارنامه دارد؛ دیگر مربی‌ای است که به عنوان دستیار به کادرفنی نارنجی پوشان اضافه شده است.

عباس محمدی دروازه‌بان کرمانی سابق مس که او نیز سابقه حضور در کادر مربیگری مس در زمان سرمربیگری مجتبی حسینی را در کارنامه دارد؛ بار دیگر به عنوان مربی دروازه‌بانان در تیم مس فعالیت خواهد داشت.

رضا یوسفی از جمله مربیان بومی است که امسال هم به مانند فصل قبل مس را همراهی خواهد کرد؛، او اصالت رفسنجانی دارد و به عنوان مربی بدنساز در تیم مس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
اعضای کادرفنی مس کرمان مشخص شدند

اعضای کادرفنی مس کرمان مشخص شدند

اعضای کادرفنی مس کرمان مشخص شدند

اعضای کادرفنی مس کرمان مشخص شدند