۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

بازیکن میلیاردی به اردوی سایپا بازگشت!

هافبک تنومند سایپا تهران به اردوی آماده سازی این تیم بازگشت.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال سایپا تهران از روز شنبه سوم تیرماه آغاز شده و امروز شانزدهمین روز آن سپری خواهد شد.

سایپایی‌ها روز گذشته در پانزدهمین روز تمرینات آماده سازی و نخستین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر پیکان تهران صف آرایی کردند که در نهایت این دربی دوستانه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

عارف حاجی عیدی هافبک تنومند گلستانی نارنجی‌پوشان به همراه چند تن از بازیکنان دیگر؛ که به دلیل شرکت در آزمون دانشگاه با هماهنگی کادرفنی در نخستین روزهای تمرین تیم سایپا غایب بود در بازی دوستانه روز گذشته در ترکیب این تیم حضور یافت تا به زمزمه‌هایی که در مورد انتقالش به تیم‌های لیگ برتری به گوش می رسید؛ پایان دهد.

عیدی فصل قبل لیگ یک با عملکرد فوق العاده‌ای که در ترکیب تیم سایپا داشت سبب شد تا در نقل و انتقالات تابستانی امسال پیشنهادهای زیادی را از تیم‌های دسته اولی و لیگ برتری دریافت کند؛ از این رو باشگاه سایپا نیز در وهله اول صرف اینکه مهره کلیدی خود در قلب میانه میدان حفظ کند و در آیتم دوم درآمدزایی کلانی از محل فروش این بازیکن داشته باشد مبلغ صدور رضایت نامه عیدی را حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تعیین و اعلام کرد تا این موضوع مانع بزرگی بر سر راه عیدی و باشگاه‌های مورد خواهان وی برای شروع همکاری باشد.

با وجود باقی ماندن یک سال دیگر از مدت قرارداد عیدی و در نظرگیری مبلغ میلیاردی برای صدور رضایت نامه توسط مدیران باشگاه سایپا و همچنین حضور وی در اردوی آماده سازی لاله‌های نارنجی پایتخت به نظر می‌رسد انتقال این هافبک به تیم‌های دیگر مخصوصا به تیم‌های لیگ برتری منتفی شده باشد.
بازیکن میلیاردی به اردوی سایپا بازگشت!

بازیکن میلیاردی به اردوی سایپا بازگشت!

بازیکن میلیاردی به اردوی سایپا بازگشت!