۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت؛

امیرمحمد نسایی بهترین هافبک وسط لیگ یک شد

از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت هافبک تیم شمس آذر قزوین به عنوان بهترین هافبک وسط فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نظرسنجی بهترین هافبک وسط فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک پس از انتخاب و اعلام اسامی برترین هافبک‌های وسط این فصل با در نظرگیری معیارهای اعلام شده از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت ۱. تعداد بازی ۲. گل و پاس گل ۳‌. بیشترین حضور در تیم منتخب دی‌اسپورت در طول ۳۴ هفته مسابقاتی لیگ؛ از ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه ۱۶ تیرماه آغاز و به مدت ۲ روز تا ساعت ۱۳:۳۰ امروز یکششنبه ۱۸ تیرماه برگزار شد‌.

در پایان مدت این نظرسنجی؛ امیرمحمد نسایی هافبک شمس آذر قزوین با کسب ۵۳۶ رای از جمع  ۱۱۸۷ آرای ماخوذه و به لحاظ درصدی ۴۳/۱۶٪ کل آراء به عنوان بهترین هافبک وسط فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت انتخاب شد.

بر اساس مقرارت نظرسنجی که پیش‌تر از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت اعلام شده بود؛ نفر نخست نظرسنجی در ترکیب اصلی و از بین نفرات دوم ۲ نظرسنجی هافبک دفاعی و وسط که بیشترین آراء را از سوی مخاطبان به خود اختصاص دهند به عنوان نفر دوم بهترین هافبک فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهند گرفت.

از این رو رضا دهقان هافبک چادرملوی اردکان که کرسی دوم نظرسنجی بهترین هافبک وسط را با کسب ۴۱۴ رای و به لحاظ درصدی ۳۴/۸۸٪ کل آراء به خود اختصاص داد در قیاس با علی رستمی هافبک چادرملوی اردکان نفر دوم نظرسنجی برترین هافبک‌های دفاعی لیگ یک با کسب بیشترین آراء به عنوان نفر دوم برترین هافبک فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهد گرفت.

تاکید می گردد تمامی نفرات حاضر در نظرسنجی و نفرات که عملکردشان در طول فصل مطلوب گزارش شده است جزو برترین هافبک وسط فصل قبل لیگ یک محسوب می‌شوند و هدف از برگزاری این نظرسنجی صرفا انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نگاه مخاطبان بود. 

*آمار و عملکرد برترین هافبک‌های انتخاب شده از سوی مخاطبان را در زیر می‌خوانید:

1. امیرمحمد نسایی - شمس آذر قزوین
حضور در ترکیب تیم: 30 مسابقه
گل: 1
پاس گل: 6
تعداد حضور در تیم منتخب: ۳ بار در ترکیب اصلی + ۲ بار در لیست ذخیره + ۱ بار در لیست انتظار

2. رضا دهقان - چادرملوی اردکان
حضور در ترکیب تیم: 30 مسابقه
گل: 1
پاس گل: 3
تعداد حضور در تیم منتخب: ۳ بار در لیست انتظار


امیرمحمد نسایی بهترین هافبک وسط لیگ یک شد


امیرمحمد نسایی بهترین هافبک وسط لیگ یک شد
امیرمحمد نسایی بهترین هافبک وسط لیگ یک شد