۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
دربی دوستانه کرمانی‌ها پشت درهای بسته؛

زمان بازی‌های تدارکاتی مس کرمان اعلام شد

تیم فوتبال مس کرمان از زمان شروع تمرینات خود، طبق برنامه ریزی های انجام شده برنامه های آماده سازی خود را به صورت منظم زیر نظر کادر فنی پیگیری می کند برنامه دقیق بازی های دوستانه خود را مشخص کرد.
کد خبر: ۱۲۱۹۶۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ بر این اساس امروز (پنجشنبه ۲۲ تیرماه) تیم مس در کرمان یک بازی دوستانه برابر تیم گل گهر سیرجان انجام خواهد داد که پیش از این قرار بود این مسابقه در سیرجان برگزار شود اما با توافق دو باشگاه مقرر شد این بازی از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و پشت درهای بسته برگزار می گردد.

همچنین تیم فوتبال مس کرمان که برای برپایی یک اردوی تدارکاتی هفته آینده راهی تهران خواهد شد، روز 28 تیر ماه با تیم آلومینوم اراک بازی دوستانه خواهد کرد. بازی تدارکاتی بعدی این تیم روز 31 تیر ماه برابر تیم ذوب آهن انجام خواهد شد و در نهایت روز چهارم مرداد ماه مس به مصاف پیکان خواهد رفت تا بازی های دوستانه خود را در اردوی تهران انجام دهد.

تیم فوتبال مس کرمان پس از انجام این اردو به مناسبت تاسوعا و عاشورا حسینی تمرینات خود را تعطیل خواهد کرد و از روز هفتم مرداد ماه تمرینات خود را مجددا در کرمان استارت خواهد زد و برپایی اردوی تدارکاتی در سرچشمه را در دستور کار خواهد داشت.

این تیم که تمرینات خود را در ورزشگاه باهنر کرمان استارت زده بود، طی روزهای اخیر در زمین تمرینی شهدای مس برنامه های آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی ادامه می دهد.