۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
جشن اتحاد و همدلی کرمانی‌ها برگزار شد؛

امضای مسی‌ها برای یک تعهد و مسئولیت سنگین و بزرگ

جشن اتحاد و همدلی باشگاه صنعت مس کرمان با حضور بازیکنان و کادرفنی و مسئولان ورزشی، پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۷۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ مراسم جشن اتحاد و همدلی باشگاه صنعت مس کرمان عصر امروز در سالن فرهنگ و هنر شهر کرمان با حضور چهره‌های برجسته ورزشی، پیشکسوتان فوتبال، دکتر جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، دکتر علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس و سردار چناریان عضو محترم شورای شهر کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس با همراهی مسئولان ورزشی استان کرمان از خانواده شهید ورزشکار قطبی نژاد تقدیر بعمل آوردند و شعار راهگشای تیم مس مبنی بر مقاومت، رمز پیروزی در جهانشهر سردار مقاومت نیز رونمایی شد.

در این مراسم که با پخش کلیپ انگیزشی از تمرینات این فصل مس کرمان و اجرای موسیقی زنده و اجرای سرودی جدید در وصف باشگاه مس کرمان و برنامه طنز همراه بود، از تیم فوتسال امیدهای مس کرمان که به مقام قهرمانی مسابقات مناطق کشور دست یافته بودند تقدیر شد.

در بخش دیگری از این مراسم اعضای تیم فوتبال مس کرمان به حاضرین داخل سالن معرفی شدند و در ادامه چند تن از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با همراهی مدیرعامل باشگاه مس شال این باشگاه را بر گردن اعضای تیم بزرگسالان مس انداختند و سپس بازیکنان و مربیان این تیم با امضای پرچم بزرگ این باشگاه کرمانی عهد بستند تا با تمام توان در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک حاضر شده و تلاش خود را برای کسب موفقیت و صعود و بازگشت مس به لیگ برتر به کار گیرند.