۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت؛

ابوذر صفرزاده بهترین وینگر راست لیگ یک شد

از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت وینگر تیم ون پارس اصفهان به عنوان بهترین وینگر راست فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۹۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نظرسنجی بهترین وینگر راست فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک پس از انتخاب و اعلام اسامی برترین وینگرهای راست این فصل با در نظرگیری معیارهای اعلام شده از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت ۱. تعداد بازی ۲. گل و پاس گل ۳‌. بیشترین حضور در تیم منتخب دی‌اسپورت در طول ۳۴ هفته مسابقاتی لیگ؛ از ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۴ تیرماه آغاز و به مدت ۲ روز تا ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه برگزار شد‌.

در پایان مدت این نظرسنجی؛ ابوذر صفرزاده وینگر ون پارس اصفهان با کسب ۲۹۲ رای از جمع  ۶۱۳ آرای ماخوذه و به لحاظ درصدی ۴۷/۸٪ کل آراء به عنوان بهترین وینگر راست فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت انتخاب شد.

بر اساس مقرارت نظرسنجی که پیش‌تر از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت اعلام شده بود؛ نفر نخست نظرسنجی در ترکیب اصلی و از بین نفرات دوم ۲ نظرسنجی وینگر راست و چپ که بیشترین آراء را از سوی مخاطبان به خود اختصاص دهند به عنوان نفر دوم بهترین هافبک فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهند گرفت.

از این رو سعید زارع وینگر فجرسپاسی شیراز که کرسی دوم نظرسنجی بهترین وینگر راست را با کسب ۲۵۴ رای و به لحاظ درصدی ۴۱/۴۴٪ کل آراء به خود اختصاص داد که برای مشخص شدن نفر دوم بهترین وینگر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک بایستی منتظر نتایج نهایی نظرسنجی بهترین وینگر چپ لیگ یک باشد.

تاکید می گردد تمامی نفرات حاضر در نظرسنجی و نفرات که عملکردشان در طول فصل مطلوب گزارش شده است جزو برترین وینگر راست فصل قبل لیگ یک محسوب می‌شوند و هدف از برگزاری این نظرسنجی صرفا انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نگاه مخاطبان بود. 

*آمار و عملکرد برترین وینگر‌ راست‌های انتخاب شده از سوی مخاطبان را در زیر می‌خوانید:


1. ابوذر صفر زاده - ون پارس اصفهان
تعداد حضور در ترکیب تیم مربوطه: 23 مسابقه
تعداد پاس گل: 7
تعداد گل زده: 6
تعداد حضور در تیم منتخب: (5) ترکیب اصلی (1) لیست ذخیره + (2) انتظار

2. سعید زارع - فجرسپاسی
تعداد حضور در ترکیب تیم مربوطه: 31 مسابقه
تعداد پاس گل: 4
تعداد گل زده: 3
تعداد حضور در تیم منتخب: (2) ترکیب اصلی + (2) لیست ذخیره + (3) لیست انتظار
ابوذر صفرزاده بهترین وینگر راست لیگ یک شد



ابوذر صفرزاده بهترین وینگر راست لیگ یک شد
ابوذر صفرزاده بهترین وینگر راست لیگ یک شد