۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
سیاست بومی گرایی در تیم بابلی؛

چهار بازیکن بومی به دریای کاسپین بابل پیوستند

باشگاه دریای کاسپین بابل به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۱۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ پس از تعیین و تکلیف وضعیت سرمربیگری تیم دریای کاسپین بابل و تمدید قرارداد یونس گراییلی با این تیم؛ باشگاه بابلی به صورت رسمی با انعقاد قرارداد با ۴ بازیکن بومی و جدید وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد.

گویا باشگاه دریای کاسپین بابل در فصل پیش رو لیگ یک قصد دارد از ظرفیت و پتانسیل بازیکنان بومی در ترکیب خود استفاده کند که از این رو با ۴ بازیکن بومی قرارداد همکاری بسته و بدنبال جذب بازیکنان بومی کارآمد در پست‌های مختلف است.

بر اساس این گزارش، مرصاد فلاح نژاد مهاجم گلزن فصل قبل چوکای تالش و سابق تیم‌های مختلفی چون امید گناوه، شهرداری فومن، شهرداری ماهشهر، علم و ادب تبریز، هف سمنان، نفت تهران، شهرداری همدان و قشقایی شیراز با امضای قراردادی به دریای کاسپین بابل پیوست.

محمدجواد لورایی هافبک تنومند فصل قبل پانیک - چوکای تالش نیز پس از توافق با مدیران باشگاه دریای کاسپین به جمع سفید و آبی آسمانی پوشان بابلی ملحق شد.

صالح غلامی و ابوالفضل آذرنوشان دو بازیکن بومی دیگری که هر دو سابقه بازی در تیم‌های شهدای بابلسر و سپیدرود رشت را در کارنامه دارند نیز بازیکنان جدیدی هستند که در فصل جدید لیگ یک با پیراهن دریای کاسپین بابل در میادین حضور خواهند یافت.

در مورد غلامی و آذرنوشان این نکات قابل ذکر است؛ که غلامی علاوه بر تیم‌های مذکور سابقه بازی در تیم‌های امید نساجی، شاهین شهرداری بوشهر و مس شهربابک را در کارنامه دارد و حتی با تیم مس قهرمانی در لیگ دو و صعود به لیگ یک را تجربه کرده است. بازی در تیم رایکای بابل هم در سوابق آذرنوشان دیده می‌شود.