۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت؛

علی اصغر اعرابی بهترین وینگر چپ لیگ یک شد

از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت وینگر تیم شمس آذر قزوین به عنوان بهترین وینگر چپ فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نظرسنجی بهترین وینگر چپ فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک پس از انتخاب و اعلام اسامی برترین وینگرهای چپ این فصل با در نظرگیری معیارهای اعلام شده از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت ۱. تعداد بازی ۲. گل و پاس گل ۳‌. بیشترین حضور در تیم منتخب دی‌اسپورت در طول ۳۴ هفته مسابقاتی لیگ؛ از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه آغاز و به مدت ۲ روز تا ساعت ۱۸ امروز جمعه ۳۰ تیرماه برگزار شد‌.

در پایان مدت این نظرسنجی؛ علی اصغر اعرابی وینگر شمس آذر قزوین با کسب ۴۹ رای از جمع ۱۷۷ آرای ماخوذه و به لحاظ درصدی ۲۷/۶۸٪ کل آراء به عنوان بهترین وینگر چپ فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت انتخاب شد.

بر اساس مقرارت نظرسنجی که پیش‌تر از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت اعلام شده بود؛ نفر نخست نظرسنجی در ترکیب اصلی و از بین نفرات دوم ۲ نظرسنجی وینگر راست و چپ که بیشترین آراء را از سوی مخاطبان به خود اختصاص دهند به عنوان نفر دوم بهترین هافبک فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهند گرفت.

از این رو سعید زارع وینگر فجرسپاسی شیراز که کرسی دوم نظرسنجی بهترین وینگر راست را با کسب ۲۵۴ رای و به لحاظ درصدی ۴۱/۴۴٪ کل آراء به خود اختصاص داد در قیاس با ایمان رازانی وینگر استقلال خوزستان نفر دوم نظرسنجی برترین وینگر چپ لیگ یک با کسب بیشترین آراء به عنوان نفر دوم برترین وینگر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهد گرفت.

تاکید می گردد تمامی نفرات حاضر در نظرسنجی و نفرات که عملکردشان در طول فصل مطلوب گزارش شده است جزو برترین وینگرهای چپ‌ فصل قبل لیگ یک محسوب می‌شوند و هدف از برگزاری این نظرسنجی صرفا انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نگاه مخاطبان بود. 

*آمار و عملکرد برترین وینگر چپ، دومین وینگر برتر نظرسنجی وینگر چپ و دومین وینگر برتر لیگ یک انتخاب شده از سوی مخاطبان را در زیر می‌خوانید:

*وینگر چپ برتر انتخاب شده از سوی مخاطبان:

1. علی اصغر اعرابی - شمس آذر قزوین

تعداد حضور در ترکیب تیم مربوطه: 28 مسابقه
تعداد گل: 8
تعداد پاس گل: 8
تعداد حضور در تیم منتخب: (10) ترکیب اصلی + (4) لیست ذخیره + (2) لیست انتظار

*دومین وینگر برتر انتخاب شده از سوی مخاطبان:

2. سعید زارع - فجرسپاسی

تعداد حضور در ترکیب تیم مربوطه: 31 مسابقه
تعداد پاس گل: 4
تعداد گل زده: 3
تعداد حضور در تیم منتخب: (2) ترکیب اصلی + (2) لیست ذخیره + (3) لیست انتظار

*دومین وینگر برتر نظرسنجی وینگر چپ:

3 . ایمان رازانی - استقلال خوزستان

تعداد حضور در ترکیب تیم مربوطه: 30 مسابقه
تعداد گل: 5
تعداد پاس گل: 9
تعداد حضور در تیم منتخب: (3) ترکیب اصلی + (3) لیست ذخیره + (4) لیست انتظار
علی اصغر اعرابی بهترین وینگر چپ لیگ یک شد



علی اصغر اعرابی بهترین وینگر چپ لیگ یک شد
علی اصغر اعرابی بهترین وینگر چپ لیگ یک شد



علی اصغر اعرابی بهترین وینگر چپ لیگ یک شد