۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
نظرسنجی نخست برترین مهاجمان؛

شما بگویید؛ بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک کیست؟

از بین ترین‌های فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک بهترین مهاجم را شما مخاطبان سایت دی‌اسپورت انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۸
شما بگویید؛ بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک کیست؟
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نظر به معیار‌های اعلام شده و عملکرد مهاجمان در طول ۳۴ هفته مسابقاتی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک؛ لیست نخست اسامی برترین مهاجمان این رقابت‌ها در فصل مذکور به شرح زیر اعلام شد.

1. رحمان جعفری - شمس آذر قزوین
2. علی وزیری پناه - استقلال خوزستان
3. رضا کرملاچعب - ون پارس اصفهان
4. مهرداد حیدری - دریای کاسپین بابل
5.حسین مهربان - فجرسپاسی
6. علی خدادادی - چادرملو اردکان
7. محسن سیفی - ش.آستارا/فجرسپاسی
8. رضا پورمهدی آبادی - آرمان‌گهر

با تصمیم و مصوبه تحریریه سایت دی‌اسپورت؛ نظرسنجی بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک با توجه به تراکم بیشتر مهاجمان در دو بخش برگزار شد؛ از این رو نظرسنجی نخست بهترین مهاجم از امروز به مدت ۴۸ ساعت و نظرسنجی دوم نیز با حضور بخش دیگری از مهاجمان برتر پس از گذشت مدت مذکور برگزار خواهد شد.

بر این اساس جهت انتخاب بهترین مهاجم از بین لیست نخست اسامی برترین‌ مهاجمان اعلام شده از لیگ یک؛ نظرسنجی نخست بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از ساعت ۱۱:۳۰ امروز شنبه یکم مرداد ماه آغاز و به مدت ۴۸ ساعت یعنی تا ساعت ۱۱:۳۰ روز دوشنبه سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

ضمن تاکید بر عدم تمدید مدت نظرسنجی فوق به اطلاع مخاطبان می رساند؛ طبق تصمیم تحریریه سایت دی‌اسپورت نفر سوم بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لیگ یک از بین نفرات دوم نظرسنجی نخست و دوم؛ بازیکنی که بیشترین آرای مخاطبان را به خود اختصاص دهد به عنوان نفر سوم بهترین مهاجم فصل لیگ یک انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهد گرفت‌.

یادآور می‌شود تمامی نفرات حاضر در نظرسنجی و نفرات که عملکردشان در طول فصل مطلوب گزارش شده و از آنها تقدیر و قدردانی بعمل آمده؛ جزو برترین مهاجمان فصل قبل لیگ یک محسوب می‌شوند و هدف از برگزاری این نظرسنجی صرفا انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نگاه مخاطبان می‌باشد.

جهت شرکت در نظرسنجی می‌توانید با مراجعه به صفحه نخست سایت دی‌اسپورت به نشانی www.dsport.ir به گزینه موردنظرتان رای دهید.