۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

فوری؛ پایان همکاری مس شهربابک با وحید رضایی

باشگاه مس شهربابک از پایان همکاری خود با وحید رضایی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ مدیران باشگاه مس شهربابک امروز پس از برگزاری جلسه با وحید رضایی سرمربی فصل قبل این تیم جهت پایان همکاری با این مربی شیرازی به توافق نهایی رسیدند.

با توافق حاصله بین طرفین؛ وحید رضایی با فسخ قرارداد خود به صورت رسمی از این تیم جدا شد؛ رضایی دو فصل قبل با قراردادی سه ساله هدایت مس شهربابک را برعهده گرفت که نارنجی پوشان در سال نخست با کسب مقام قهرمانی لیگ دو راهی لیگ یک شدند و در سال دوم با حضور در جمع مدعیان در پایان فصل رتبه ششم لیگ یک را به خود اختصاص دادند.

باشگاه مس شهربابک با صدور پیامی از زحمات وحید رضایی تقدیر و قدردانی کرده و برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت نمود.

پیام باشگاه مس شهربابک به شرح زیر است:

جناب آقای رضایی

با سلام و خداقوت

احتراما مراتب قدردانی و تشکر مجموعه باشگاه مس شهربابک را از زحمات چهارساله جنابعالی و همکارانتان در توسعه و تعالی جایگاه باشگاه مس در سطح کشور و بین اهالی فوتبال اعلام می دارد.

بدون شک صعود تاریخی و غرورانگیز تیم فوتبال مس شهربابک از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک و قهرمانی در این رقابت ها، همچنین کسب رتبه های هفتم و ششم لیگ دسته یک فوتبال در دو سال حضور مس در این سطح از رقابت ها نام جنابعالی را در تاریخ ورزش شهربابک برای همیشه ثبت کرده است.

چه روزهای تلخ و شیرینی که با همراهی بازیکنان و کادر فنی و همه مسئولین برای توپ گرد فوتبال با همدیگر داشتیم که همه آن ها خاطره است و در این دنیای کوچک که فوتبال را کوچکتر از هر چیزی جلوه می کند چه بسا که خیلی زود دوباره گرد هم آییم و برای هدفی مشترک مجددا تلاش کنیم.

به نمایندگی از همه مردم شهربابک و همه ورزش دوستان از تعصب و غیرت شما برای تیم مس شهربابک در بین تمامی اهالی فوتبال کشور تقدیر کرده و امیدواریم در پناه خداوند در همه مراحل زندگی موفق باشد.

با تشکر سرمربی با تعصب و به امید دیدار و همکاری دوباره