۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت؛

رحمان جعفری بهترین مهاجم لیگ یک شد

از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت مهاجم تیم شمس آذر قزوین به عنوان بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک انتخاب شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۵
رحمان جعفری بهترین مهاجم لیگ یک شد
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نظرسنجی نخست بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک پس از انتخاب و اعلام اسامی برترین مهاجمان این فصل با در نظرگیری معیارهای اعلام شده از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت ۱. تعداد بازی ۲. تعداد گل زده ۳. بیشترین حضور در تیم منتخب دی‌اسپورت در طول ۳۲ هفته مسابقاتی لیگ؛ از ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه یکم مردادماه آغاز و به مدت ۲ روز تا ساعت ۱۱:۳۰ امروز دوشنبه سوم مردادماه برگزار شد‌.

در پایان مدت این نظرسنجی؛ رحمان جعفری مهاجم شمس آذر قزوین و آقای گل رقابت‌های لیگ یک با کسب ۹۱ رای از جمع ۲۸۲ آرای ماخوذه و به لحاظ درصدی ۳۲/۲۷٪ کل آراء به عنوان بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از نگاه مخاطبان سایت دی‌اسپورت انتخاب شد.

بر اساس مقرارت نظرسنجی که پیش‌تر از سوی تحریریه سایت دی‌اسپورت اعلام شده بود؛ نفر نخست نظرسنجی نخست و دوم بهترین مهاجمان لیگ یک در ترکیب اصلی و از بین نفرات دوم ۲ نظرسنجی که بیشترین آراء را از سوی مخاطبان به خود اختصاص دهند به عنوان نفر سوم بهترین مهاجمان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهند گرفت.

از این رو محسن سیفی مهاجم فجرسپاسی که کرسی دوم نظرسنجی نخست بهترین مهاجم را با کسب ۵۵ رای و به لحاظ درصدی ۱۹/۵٪ کل آراء به خود اختصاص داد برای تعیین تکلیف نهایی بایستی منتظر نتیجه نظرسنجی دوم بهترین مهاجم لیگ یک باشد.

تاکید می گردد تمامی نفرات حاضر در نظرسنجی و نفرات که عملکردشان در طول فصل مطلوب گزارش شده است جزو برترین مهاجمان فصل قبل لیگ یک محسوب می‌شوند و هدف از برگزاری این نظرسنجی صرفا انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نگاه مخاطبان بود. 
رحمان جعفری بهترین مهاجم لیگ یک شد

رحمان جعفری بهترین مهاجم لیگ یک شد

رحمان جعفری بهترین مهاجم لیگ یک شد