۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

شما بگویید؛ بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک کیست؟

از بین ترین‌های فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک بهترین مهاجم را شما مخاطبان سایت دی‌اسپورت انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ نظر به معیار‌های اعلام شده و عملکرد مهاجمان در طول ۳۴ هفته مسابقاتی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک؛ لیست دوم اسامی برترین مهاجمان این رقابت‌ها در فصل مذکور به شرح زیر اعلام شد.

1. جواد آقایی پور - استقلال خوزستان
2.علی آل‌کثیر - فجرسپاسی
3. رضا خالقی‌فر - سایپا تهران
4. حسین شهابی - خیبر خرم‌آباد
5. محمد سرفراز - خوشه طلایی ساوه
6. مسعود رمضانی - شهرداری همدان
7. ابوالفضل بابایی - فجرسپاسی
8. امید افشون - استقلال خوزستان
9. محمدامین اسدی - چادرملو اردکان

با تصمیم و مصوبه تحریریه سایت دی‌اسپورت؛ نظرسنجی بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک با توجه به تراکم بیشتر مهاجمان در دو بخش برگزار می‌شود؛ از این رو نظرسنجی نخست بهترین مهاجم که پیش از این برگزار و با انتخاب رحمان جعفری مهاجم شمس آذر قزوین و آقای گل رقابت‌های فصل قبل به پایان رسیده بود؛ نظرسنجی دوم بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از امروز به مدت دو روز آغاز شد.

بر این اساس جهت انتخاب بهترین مهاجم از بین لیست دوم اسامی برترین‌ مهاجمان اعلام شده از لیگ یک؛ نظرسنجی دوم بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ یک از ساعت ۲۱ امروز شنبه هفتم مرداد ماه آغاز و به مدت ۴۸ ساعت یعنی تا ساعت ۲۱ روز دوشنبه نهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

ضمن تاکید بر عدم تمدید مدت نظرسنجی فوق به اطلاع مخاطبان می رساند؛ طبق تصمیم تحریریه سایت دی‌اسپورت نفر سوم بهترین مهاجم فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لیگ یک از بین نفرات دوم نظرسنجی نخست و دوم؛ بازیکنی که بیشترین آرای مخاطبان را به خود اختصاص دهد به عنوان نفر سوم بهترین مهاجم فصل لیگ یک انتخاب و در بین بازیکنان ذخیره قرار خواهد گرفت‌.

شایان ذکر است که در نظرسنجی نخست بهترین مهاجم فصل؛ محسن سیفی مهاجم فجرسپاسی با ۴۱/۴۴٪ آراء نفر دوم این نظرسنجی انتخاب شده  باید تعیین تکلیف منتظر نتیجه نهایی نظرسنجی دوم باشد.

یادآور می‌شود تمامی نفرات حاضر در نظرسنجی و نفرات که عملکردشان در طول فصل مطلوب گزارش شده و از آنها تقدیر و قدردانی بعمل آمده؛ جزو برترین مهاجمان فصل قبل لیگ یک محسوب می‌شوند و هدف از برگزاری این نظرسنجی صرفا انتخاب تیم منتخب فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از نگاه مخاطبان می‌باشد.

جهت شرکت در نظرسنجی می‌توانید با مراجعه به صفحه نخست سایت دی‌اسپورت به نشانی www.dsport.ir به گزینه موردنظرتان رای دهید.