۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
دوست ندارم باعث و عامل اتلاف وقت شوم؛

قنواتی از هدایت خلیج فارس ماهشهر استعفاء داد

سرمربی فصل قبل خلیج فارس بندرماهشهر از ادامه حضورش در راس کادرفنی این تیم انصراف داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۰۱
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در شرایطی که مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر تاکید کرده بود که موسی قنواتی سرمربی فصل قبل این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک نیز همچنان مسئولیت فنی ماهشهری‌ها را برعهده خواهد داشت؛ اما خود قنواتی امشب با متن نامه‌ای که در اختیار رسانه‌ دی‌اسپورت قرار داد رسما از هدایت تیم خلیج فارس بندرماهشهر استعفاء داد.

*متن نامه قنواتی به شرح زیر است:

به نام خداوند بزرگ


من باید از زحمات مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر که از من حمایت کرد تشکری ویژه داشته باشم برای من که در بندرماهشهر بزرگ شده‌ام  و افتخار سرمربیگری این تیم را در لیگ‌های یک تا سه داشته‌ام، جای بسی خوشحالی است که مدیرعاملی قدرتمند، با درایت و سختکوشی به نام دکتر ایوب عسکری را در این تیم دیدم و خواهم دید. آقای دکترعسکری از شما تشکر می‌کنم که به بنده اطمینان داشتید و من را به عنوان سرمربی خلیج فارس انتخاب کردید. امیدوارم همیشه موفق و مؤید در عرصه‌های مختلف باشید.

از طرفی دیگر خدای بزرگ را شاکرم که به من این توفیق بزرگ را داد که در روزهای حساس و سخت تیم را در کنار کادر و عوامل باشگاه در لیگ یک حفظ کردم. من در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز دوست ندارم باعث و عامل اتلاف وقت شوم و باشگاه فرصت‌های لازم را برای انتخاب سرمربی و بازیکن فصل بعد خود از دست بدهد برای من موفقیت خلیج فارس از همه چیز مهم‌تر است.

همچنین تجربه ثابت کرده که این اتلاف وقت ضربات زیادی را به تیم شهرم بندرماهشهر وارد می‌کند و من هم هرگز دوست ندارم مشکلاتی برای تیم محبوبم به وجود بیاید. جا دارد از نماینده محترم شهرستان، فرماندار بزرگوار شهرستان، هیئت فوتبال بندرماهشهر، اداره ورزش و جوانان، مالک محترم باشگاه، مدیر عامل تیم، تمام عزیزان در باشگاه خلیج فارس، اعضای کادرفنی که همیشه یار و یاور من بوده‌اند، کادر پزشکی، تدارکات تیم و کلیه افرادی که برای خلیج فارس در زمان حضورم در این تیم با تمام توان زحمت کشیده‌اند، تشکری ویژه داشته باشم.

از هواداران نیز سپاسگذارم که من را حمایت کردند تا بتوانم خلیج فارس را به چهار تیم برتر جام حذفی برسانم. البته همین جا از تمام پیشکسوتانی که بدون چشم‌داشتی از فرزند کوچک خود در این مدت فقط به خاطر شهرستان بندرماهشهر حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم توانسته باشم با توجه به شرایطی که خلیج فارس در این سال‌ها  داشت فرزند شایسته‌ای باشم.

در پایان حیف است که در این نامه‌ام درباره هواداران کمتر بگویم، هواداران پرشور و بی‌نظیر بندرماهشهر که با دیدن آنها در تمرینات و استادیوم‌ها قوت قلبی می‌گرفتم و همه جا آنها را کنار خودم حس می‌کردم، هیچ‌وقت لطف‌شان از قلبم بیرون نمی‌رود. اما من باور کنید خدای بزرگ می‌داند در حد توانم هر کاری که از دستم بر می‌آمد برای تیم محبوبم انجام دادم تا دل هوادارانم را شاد کنم.

قضاوت را به تک تک هواداران می‌سپارم اما آنهایی که از من ناراحت هستند این را بدانند که من همیشه سعی کردم که خلیج فارس موفق باشد و برای همین شاید تصمیماتی گرفته باشم که آنها آزرده دل شده‌ باشند به همین دلیل همین جا از کلیه عزیزانی که دلشان از من آزرده است، حلالیت می‌طلبم و امیدوارم این دوست کوچک خود را حلال کنند اگر من تصمیمی گرفتم خدای خودم می‌داند فقط و فقط بخاطر سربلندی و موفقیت باشگاه بود و این را بدانید علی‌رغم انصراف د استعفایم همیشه آرزو می‌کنم که خلیج فارس بندرماهشهر سربلند، موفق، قهرمان در مسابقات مختلف باشد.