۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

علیرضا آلبوغبیش سرمربی نود ارومیه شد

سرمربی جدید تیم فوتبال نود ارومیه مشخص شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ علیرضا آلبوغبیش سرمربی خوزستانی سابق نفت امیدیه پس از توافق نهایی با مدیرعامل باشگاه نود ارومیه هدایت این تیم دسته دومی را برعهده گرفت.

آلبوغبیش سابقه سرمربیگری امیدهای نفت امیدیه، بزرگسالان نفت امیدیه، شهرداری بم را در کارنامه دارد؛ او امید‌های نفت امیدیه را به لیگ برتر امیدهای کشور رساند و با تیم بزرگسالان این باشگاه در شرایطی که با بودجه بسیار محدود و بازیکنان جوان و کم تجربه روانه مسابقات لیگ دو شده بود نتایج فوق العاده‌ای کسب کرد به طوری که این تیم تا آستانه صعود به رقابت‌های لیگ یک پیش رفت اما تنها در فاصله دو الی سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها سهل انگاری یکی از بازیکنان بومی سبب شد تا تیم نفت با حکم سنگین کمیته انضباطی روبرو شده و با کسر چند امتیاز به لیگ سه سقوط کند!

آلبوغبیش در ادامه هدایت شهرداری بم را برعهده گرفت و در شرایطی که برخلاف فصول گذشته یکی از کاندید‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود توانست این تیم را به جمع مدعیان رسانده و تا روز آخر در زمره مدعیان نگه دارد؛ نهایتا سهمیه نماینده بم مقتدرانه با هدایت وی در رقابت‌های لیگ دو حفظ شد.

این مربی خوزستانی از فصل پیش هدایت تیم دسته سومی یزد لوله را برعهده گرفت که با این تیم نیز جزو مدعیان صعود به لیگ دو قرار گرفت اما در نهایت با اوج بدشانسی از صعود به این رقابت‌ها باز ماندند.