۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
استقبال از خادمی با ۷ گل در شیراز!

پیروزی پُرگل شهر راز برابر شایان دیزل

تیم فوتبال شهر راز شیراز در دیداری تدارکاتی تیم استانی شایان دیزل کوار فارس را با شکست سنگین بدرقه کرد.
کد خبر: ۱۲۲۱۵۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ دو تیم هم استانی شهر راز شیراز و شایان دیزل کوار فارس عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم تازه لیگ یکی شده شهر راز توانست با ۷ گل که دو گل آن از سوی تیم حریف پاسخ داده شد؛ تیم دسته سومی شایان دیزل را از پیش رو بردارد.

مهرداد خادمی به تازگی هدایت تیم شایان دیزل را برعهده گرفته است تیمش در نخستین حضورش به عنوان سرمربی در یک مسابقه هر چند غیر رسمی اما متحمل شکست سنگینی شد تا شیرازی‌ها به این شکل به استقبال سرمربی جدید تیم هم استانی خود بروند!

شایان دیزل در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ سه توانست جواز حضور در مرحله پلی آف این رقابت‌ها را بدست بیاورد مدیران این باشگاه پس از صعود به مرحله پلی‌آف؛ مهرداد خادمی را به عنوان سرمربی جدید تیمشان برگزیدند تا شاید با این مربی باتجربه و اصالتا لرستانی بتوانند در دو مرحله پلی آف لیگ سه به پیروزی رسیده و در نهایت به عنوان تیم چهارم به فصل آتی لیگ دو صعود کنند.

گل‌های شهر راز در این مسابقه دوستانه را حسین برزگر (۲گل)، شهاب یاری، محمد کاظمی، بابا محمدی، روح الله صفویان و رضا آقابابایی هر کدام یک گل؛ به ثمر رساندند.