۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

نمایش برتر خیبر برابر زنبورها/پارس در الیاف گلباران شد

تیم فوتبال خیبر خرم آباد عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر پارس جنوبی جم به پیروزی رسید.
کد خبر: ۱۲۲۲۰۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در دومین دیدار تدارکاتی تیم خیبر خرم‌آباد در اردوی آماده سازی تهران، این تیم امروز در کمپ الیاف به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۴ بر یک برابر زنبورهای لیگ یک به پیروزی برسد.

خیبری‌ها با وجود اینکه در دقیقه ۳ بازی غافلگیر شدند و دروازه خود را باز شده دیدند اما در ادامه با خلق موقعیت‌های متعدد بر روی دروازه پارس جم، خیلی زود و در دقیقه ۱۵ مسابقه توانستند توسط حمیدرضا طاهرخانی گل تساوی را وارد دروازه حریف جنوبی کنند.

خرم‌آبادی‌ها که با شروع زودهنگام تمرینات و اردوهای آماده سازی نشان دادند که برنامه مدونی برای حضور در فصل جدید لیگ یک دارند و اسپ خود را برای صعود به لیگ برتر در فصل پیش رو زین کرده‌اند به نمایش برتر و مطلوب خود در این دیدار دوستانه ادامه دادند و توسط مهرداد حیدری در دقایق ۱۹ و ۲۶ و مهرداد قنبری در دقیقه ۵۳ به گل‌های بعدی دست یافتند.

در نیمه دوم بازی با نظر رضا مهاجری سرمربی خیبر، بازیکنان ذخیره و جوان این تیم به کار گرفته شدند تا تمام بازیکنان خیبر در این مسابقه محک بخورند.

اردوی تیم خیبر خرم‌آباد در تهران همچنان ادامه خواهد داشت و این تیم روز جمعه نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی دیگر از تیم‌های لیگ یکی خواهد رفت.