۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

سیامک فراهانی در آستانه سرمربیگری مجدد تیم داماش

سیامک فراهانی که پیش از این سابقه هدایت داماش گیلان را در کارنامه دارد؛ در آستانه بازگشت مجدد به این تیم قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ بنابر آخرین خبرهای رسیده از رشت سیامک فراهانی مربی سابق داماشی‌ها که چند فصل نیز سکان هدایت لاجوردی پوشان را برعهده داشت به عنوان سرمربی فصل آینده داماش فعالیت خواهد کرد.

فراهانی پس از جدایی از داماش در دیار و زادگاه خود همدان با پذیرش هدایت پاس مشغول به فعالیت شد و حالا بار دیگر به احتمال فراوان شانس خود را با تیم سابق دوران بازی خود امتحان خواهد کرد.

گفته می شود محمد مختاری و افشین چاووشی به عنوان دستیار به کادرفنی این فصل داماشی‌ها اضافه شوند، همچنین شنیده می شود با چند بازیکن متفاوت از آنچه در ابتدای تمرینات حضور داشتند مذاکره شده است که در میان آنان نام بازیکنان با تجربه‌ای نیز به چشم‌ می خورد..

البته در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه داماش هنوز خبر قطعی مخابره نشده است؛ چرا که در صورت حضور نعیمی مالک جدید داماشی‌ها، دوران حضور زحمتکش در این تیم به عنوان مالک پایان خواهد یافت.

در این میان سوالاتی که ذهن همگان علی الخصوص هواداران تیفوسی داماش را به خود معطوف کرده این است که اگر قرار بر ادامه حضور زحمتکش به عنوان مالک باشگاه داماش است چرا زودتر از این، اقدام به جذب بازیکن و مربی نشده، تا این تیم تمرینات پیش فصل خود را به خوبی پشت سر بگذارد و در فاصله یک ماه تا شروع مسابقات لیگ دسته اول، شرایط ایده‌آل تری برای حضور در رقابت‌ها داشته باشد.

امید است به هر شکل ممکن در ابتدا یا میانه فصل بار دیگر دچار مشکل همیشگی فوتبال رشت اعتصاب بازیکنان و... ناشی از مشکلات مالی نباشیم و یک تصمیم صحیح و به صلاح باشگاه و هواداران داماش اتخاذ شود.