۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

شکست مس سونگون برابر تیم مدیرعامل سابق

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی آماده‌سازی تهران برابر پیکان مغلوب شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در اولین روز از اردوی تیم فوتبال مس سونگون در تهران، شاگردان بخشی‌زاده در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان رفتند و در نهایت نتیجه این دیدار را به شاگردان رسول خطیبی واگذار کردند.

در این دیدار محمدطاهر امینی در دقیقه ۴ بازی برای مس گلزنی کرد و در ادامه چند موقعیت دیگر توسط شاگردان بخشی‌زاده خلق شد که ثمری نداشت.

شاگردان خطیبی در دقیقه ۳۲ موفق شدند گل خورده را جبران و کار را به تساوی بکشانند و این آخرین گل در نیمه اول بازی بود تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم با تغییرات کلی در ترکیب مس همراه بود ولی در این شرایط نیز مس بازی را با حملات خود آغاز کرد ولی در دقیقه ۶۷ این پیکان بود که در یک ضد حمله مدافعان مس را غافلگیر کرده و به گل رسید.

تلاش مس سونگون برای جبران گل دوم نتیجه ای نداشت و در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک پیکان به پایان رسید.

رسول خطیبی فصل قبل لیگ دو مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان را برعهده داشت که با تجربه بازی و مربیگری چندین ساله توانست در عرصه مدیریت نیز موفق ظاهر شود و در همان نخستین سال مدیریتی و تیمداری باشگاه مس در فوتبال این تیم را از لیگ دو به لیگ یک برساند؛ پس از جدایی از باشگاه مس خطیبی امروز به عنوان حریف مقابل تیم سابق خود که مدیریت آن را برعهده داشت قرار گرفت و در نهایت این تیم را شکست داد.