۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

رحمتی و معرفی محصولات آکادمی نساجی به لیگ برتر

مهدی رحمتی، سرمربی لیگ بیست و سوم نساجی مازندران در اولین مسابقه فصل دو بازیکن آکادمی این باشگاه را به لیگ برتر معرفی کرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۷۱
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ وقتی بازیکنان نساجی برای دیدار با پیکان وارد زمین شدند، نام یک بازیکن بیشتر از سایرین نظر هواداران را به خود جلب کرد.

احد جمشیدی، بازیکن رده پایه نساجی برخلاف فصول گذشته در اولین بازی رسمی قائمشهری ها به عنوان یکی از دو مهاجم تیم وارد زمین شد و طبق نظر کادرفنی در کنفرانس خبری پایان بازی، موفق شد تمام خواسته‌های مربیان را برآورده سازد و از آنها نمره قبولی بگیرد.

در ادامه مهدی رحمتی که تیمش با یک گل از حریف عقب بود، امیرحسین مهجوری ۱۹ ساله، یکی دیگر از بازیکنان آکادمی نساجی را وارد زمین کرد تا با استفاده از سرعت و قدرت دریبلینگ وینگر جوان تیم تحت هدایتش، نیرو تهاجمی تیمش را افزایش دهد که این بازیکن جوان با استفاده از توان فنی اش بارها و بارها خط دفاعی حریف را آزرد و در نهایت روی خطایی که در یکی از فرارهایش در گوشه محوطه جریمه از خودروسازان گرفت، نساجی گل تساوی را به ثمر رساند.
رحمتی و معرفی محصولات آکادمی نساجی به لیگ برتر

رحمتی و معرفی محصولات آکادمی نساجی به لیگ برتر
حداد و مهجوری در همان دقایق حضورشان در بازی نشان دادند که اگر اسیر حواشی اطراف فوتبالیست‌ها نشود در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

در این میان این نکته قابل ذکر است که جدا جمشیدی و مهجوری، بازیکنانی نظیر، امیرحسین دلیری، عرشیا زاهد، کمیل قربانی و رامشگر هم جزو بازیکنان قائمشهریِ آکادمی نساجی بودند که در بازی با پیکان روی نیمکت نساجی حضور داشتند.