۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

دقیقی: بازیکنانم بدانند بازی در لیگ برتر با لیگ یک تفاوت زیادی دارد

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: امروز بازی بسیار با کیفیتی را مقابل هوادار تهران ارائه کردیم اما بازیکنان باید بدانند که بازی در لیگ برتر لحظه ای است و با لیگ آزادگان تفاوت دارد.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۹
دقیقی: بازیکنانم بدانند بازی در لیگ برتر با لیگ یک تفاوت زیادی دارد
به گزارش وب سایت دی اسپورت، سعید دقیقی در نشست خبری پس از دیدار با هوادار تهران که عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار و با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم تهرانی به پایان رسید، 
ضمن قدردانی از حضور پررنگ تماشاگران قزوینی در این دیدار، اظهار کرد: فوتبال امروز روی بد خود را به ما نشان داد و در حالی که به جز ۱۰ دقیقه اول، تیم برتر میدان بودیم، با کمترین موقعیت تیم حریف دو گل به ثمر رساند و بازی را با بدشانسی واگذار کردیم.

وی افزود: در بازی های دوستانه هم همینطور بود و حتی در بازی قبلی هم علیرغم برتری، از حریف گل خوردیم و امتیازات ارزشمندی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تصریح کرد: امروز بازی بسیار با کیفیتی را ارائه کردیم اما بازیکنان باید بدانند که بازی در لیگ برتر لحظه ای است و با لیگ آزادگان تفاوت دارد.

دقیقی ادامه داد: خوش خیالی بدترین آفت برای خط دفاع یک تیم است و دفاع باید همیشه نسبت به حریف بدبین باشد.

وی گفت: می توانستیم بازی امروز را با نتیجه تساوی یا حتی با پیروزی به پایان برسانیم اما نشد و بنده دوست داشتم امروز هواداران شمس آذر با خوشحالی راهی خانه های خود شوند که متاسفانه شانس با ما یار نبود.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین اذعان کرد: بازی امروز برای ما یک بازی مهم بود و با توجه به موضوع کسر امتیاز نیاز داشتیم که با برد مقابل هوادار از این بحران خارج شویم اما تقدیر اینگونه نشد.

دقیقی با اشاره به آخرین وضعیت شکایت های صورت گرفته علیه شمس آذر، افزود: رایزنی های خوبی انجام شده و امیدواریم بتوانیم کسر امتیاز را از طریق مراجع رفع کنیم. 

وی اظهار کرد: در چند پست کمبود بازیکن داریم و برخی بازیکنان نیز کم تجربه هستند که بی تجربگی تاوان دارد و باید با اتخاذ تدابیری این موضوع را مدیریت کنیم.

سرمربی تیم شمس آذر اضافه کرد: با وجود باخت امروز، خدارا شاکریم و تلاش می کنیم در هفته های آینده حساب شده تر از قبل به مصاف حریفان برویم.