۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

شکست ذخیره‌های استقلال برابر داماش گیلان

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مغلوب تیم دسته اولی داماش گیلان شد.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال داماش گیلان که اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده است؛ امروز در نخستین دیدار تدارکاتی این اردو برابر استقلال صف آرایی کرد و در نهایت به پیروزی رسید.

در این دیدار که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه همای تهران آغاز شد؛ جواد نکونام تیم استقلال را با ترکیبی متفاوت متشکل از بازیکنان ذخیره، جوان و بازیکنانی که در دیدار روز گذشته برابر ملوان فرصت کمتری برای حضور در زمین مسابقه بدست آوردند وارد زمین کرد اما در سوی مقابل سیامک فراهانی که تیمش فرصت زیادی را برای آماده سازی جهت حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک از دست داده است از تمامی نفرات خود در این مسابقه استفاده کرد که در نهایت توانستند با دو گل استقلال را شکست دهند.

نیمه نخست مسابقه دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت؛ اما در نیمه دوم داماش توانست در دقایق ۵۹ و ۶۷ به ترتیب توسط مجتبی بیژن و سیامک علیزاده از روی نقطه پنالتی به گل دست یابد.

سیامک فراهانی تیم داماش گیلان را در این مسابقه دوستانه با ترکیب اولیه: اشکان توانا، آرمان لطف خدا، عرفان یحیایی، حسین خیری، عباس کندل، مصطفی آقاجانی، محمد رستمی، مبین عبدی نژاد، سجاد قلی‌بیگی، امیرحسین یوسفی، امیرعباس حسنی راهی زمین مسابقه کرد.