۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
عجیب اما واقعی؛

مهاجم جوان؛ مشکوک به اعتیاد در تیم جنوبی!

یکی از باشگاه‌های لیگ دویی در جنوب کشور در آستانه عقد قرارداد با مهاجم مشکوک به اعتیاد قرار دارد!
کد خبر: ۱۲۲۳۸۱
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ با حرفه‌ای شدن فوتبال بازیکنان و اعضای کادرفنی در ایفمارک حضور می‌یابند و تست‌های پزشکی مربوطه را پشت سر می‌گذراند تا در صورت وجود مشکلاتی از قبیل بیماری‌، اعتیاد و... این موضوع به اطلاع مدیران باشگاه رسیده و از حضور و فعالیت بازیکن و یا اعضای کادری که دارای مشکل است؛ جلوگیری شود.

با توجه به اینکه در رقابت‌های لیگ دو هیچ گونه نظارتی وجود ندارد و همین سال گذشته نیز به دلیل همین عدم نظارت‌ها؛ یکی از بازیکنان جوان بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد؛ از این رو برخی بازیکنان و حتی مربیان بدون هیچ موانعی با وجود بیماری و حتی اعتیاد با باشگاه‌های حاضر قرارداد همکاری امضاء کرده و مشغول به فعالیت می‌شوند.

این موضوع تا جایی صحت دارد که در جدیدترین شایعات مطرح شده در این خصوص گفته می‌شود یکی از تیم‌های لیگ دویی جنوب کشور در آستانه عقد قرارداد با یک مهاجم کم تجربه قرار دارد.

آنطور که شنیده می شود این مهاجم با وجود سن و سال کم علاوه بر اینکه سال گذشته به دلیل مشکل اخلاقی کمتر مورد استفاده قرار می گرفت، مشکوک به اعتیاد به قرص‌های روان گردان نیز است! کادرفنی این تیم به هوای اینکه در فصل جاری لیگ دو به مانند فصول گذشته هیچ گونه تست پزشکی و نظارتی وجود نخواهد داشت، اقدام به جذب این بازیکن کرده‌اند؛ او قرار است امروز به شهر مربوطه تیم جنوبی سفر کند و احتمالا از فردا به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

این بازیکن فصل پیش در یکی از تیم‌های دسته اول کشور عضویت داشت و کادرفنی قبلی و مسئولان این تیم نیز با اطلاع از موضوع اعتیاد و مشکل اخلاقی وی؛ از حضور او در تمرینات و ترکیب تیم در مسابقات تا هفته‌های پایانی ممانعت کردند اما سرمربی بعدی این تیم به ناچار و به دلیل اعتصاب بازیکنان و کمبود بازیکن از وی در چند مسابقه پایانی استفاده کرد.

اقدام به جذب چنین بازیکن کم تجربه در تیم دسته دومی جنوب کشور که از این تیم به عنوان تیم مدعی یاد می‌شود در شرایطی اتفاق می‌افتد که با مصوبه اخیر کارگروه نظارت بر قراردادها که پیرو آن سهمیه بازیکنان در تیم‌ها کاهش یافت؛ تعداد کثیری از بازیکنان با تجربه که سابقه گلزنی بیشتر، آقای گلی و حتی چندین قهرمانی و صعود در کارنامه دارند بدون تیم مانده‌‌اند؛ و این تیم‌ مدعی به جای اینکه بدنبال جذب چنین بازیکنان باتجربه و کارآمد باشد؛ بازیکنان کم تجربه و دارای مشکل را به خدمت می‌گیرد.