۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
اختصاصی دی‌اسپورت؛

فوری؛ سهمیه بزرگسالان در لیگ یک افزایش یافت

با تلاش و پیگیری‌های مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ سهمیه بزرگسالان در رقابت‌های لیگ یک افزایش یافت.
کد خبر: ۱۲۲۴۰۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ یک در قالب ۳۴ هفته مسابقاتی و ۴ هفته بیشتر از ۳۰ هفته لیگ برتر برگزار می‌شود و این رقابت‌ها یک ماه پس از پایان لیگ برتر به پایان می‌رسد و این احتمال وجود دارد تا در طول فصل میزان مصدومیت بازیکنان افزایش یابد؛ از این رو اکثر باشگاه‌های لیگ یک با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ با ذکر دلایل مذکور خواستار افزایش تعداد سهمیه بزرگسالان در لیگ یک شدند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در پی درخواست اکثریت باشگاه‌های لیگ یک مبنی بر افزایش تعداد سهمیه بزرگسالان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها و با تلاش‌ و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مهرداد شفیعی راد و امیرحسین فراهانی مسئول قبلی و جدید لیگ یک موضوع درخواست باشگاه‌ها در کارگروه نظارت بر قراردادها؛ مورد موافقت قرار گرفته است اما ابلاغ و اجرای این مصوبه در گرو یک امضاء از سوی مسئولان عالی رتبه فدراسیون فوتبال می‌باشد‌.

گفته می‌شود بر اساس مصوبه جدید کارگروه نظارت بر قراردادها که در جلسه روز یکشنبه این کارگروه مورد تصویب و موافقت کلیه اعضاء قرار گرفته؛ سهمیه بزرگسالان تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک از ۱۹ به ۲۰ بازیکن افزایش یافته است.

قرار است مصوبه جدید پس از امضای مسئولان عالی رتبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و طی مراحل اداری به تمامی باشگاه‌های حاضر در لیگ آزادگان جهت اجراء ابلاغ گردد.