۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

معرفی کادرفنی و اجرایی خیبر در فصل جدید لیگ یک

اعضای کادر فنی، اجرایی و پزشکی تیم خیبر خرم آباد در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک معرفی شدند.
کد خبر: ۱۲۲۴۲۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ باشگاه خیبر خرم‌آباد برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک اسامی اعضای کادر فنی، اجرایی و پزشکی تیم بزرگسالان این باشگاه را اعلام کرد.

بر اساس اعلام باشگاه خیبر خرم‌آباد؛ محمدرضا مهاجری که از چند وقت پیش به عنوان سرمربی خیبر خرم‌آباد انتخاب شده بود به کار خود در این سِمَت ادامه خواهد داد؛ این در حالی است که طی روزهای گذشته برخی افراد در فضای مجازی در اقدامی عجیب و شیطنت آمیز شایعاتی مبنی بر اختلاف سرمربی و مدیرعامل خیبر و جدایی مهاجری از جمع خرم‌آبادی‌ها را منتشر کرده بودند.

آرتا منهاجی مربی سابق مس کرمان و رفسنجان که اخیرا به عنوان مربی خیبر انتخاب شد به عنوان دستیار نخست مهاجری در کادر خیبر حضور خواهد داشت و آقایان محسن اسکینی و کاظم بهاروند دیگر دستیاران سرمربی خیبر در فصل جدید لیگ یک خواهند بود.

عماد مهاجری به عنوان مربی بدنساز، ابراهیم و اسماعیل میرزاپور به عنوان مربی دروازه‌بانان و سامان امیدواری به عنوان آنالیزور در کادرفنی این تیم فعالیت خواهند داشت.

در کادر اجرایی تیم خیبر خرم‌آباد امین نظری به عنوان مدیر تیم، سیامک کوهگردزاده به عنوان مدیر رسانه و مجید حسن پور به عنوان تدارکات حضور خواهند داشت.

آقایان امیر سلاح زرین (پزشک)، فرشاد ابراهیم (پزشک‌یار) و جواد قیصوری به عنوان ماساژور کادر پزشکی تیم خیبر را تشکیل خواهند داد.