۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

برتری مس کرمان برابر تیم مدعی فولاد هرمزگان

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند آماده سازی خود برای مسابقات لیگ یک عصر امروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم فولاد هرمزگان رفت و با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست یافت.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۵
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در نیمه اول تیم مس کرمان به گل اول مسابقه دست یافت و برروی توپ ربایی حسین پور، توپ به وزیری پناه رسید تا او با پاس یحیی زاده را در موقعیت گلزنی قرار دهد و گل اول مس به ثمر برسد.

در پایان نیمه اول دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند و در نیمه دوم و در دقایق مختلف این نیمه مس کرمان تغییراتی در ترکیب خود داد.

با حملات مس کرمان در نیمه دوم؛ بازی با یک خطای پنالتی به سود این تیم همراه شد که میرجوان این موقعیت را برای مس کرمان تبدیل به گل دوم کرد و در ادامه مسابقه بازهم حملات مس کرمان به نتیجه رسید و این بار وزیری پناه بر روی یک ضربه آزاد گل سوم را برای تیم خود ثبت کرد تا در پایان بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم مس کرمان به پایان برسد.

تیم فولاد هرمزگان که کریمیان بازیکن سابق تیم سپاهان را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، بازیکنان سابق مس کرمان از جمله مهرداد آوخ و احسان پورشیخعلی را در اختیار دارد و به عنوان یک تیم مدعی در فصل جدید لیگ‌ دو حضور خواهد یافت.

تیم فوتبال مس کرمان عصر فردا در یک بازی تدارکاتی سبک به مصاف تیم امید مس کرمان خواهد رفت تا سایر بازیکنان مس کرمان نیز در این بازی در شرایط مسابقه قرار بگیرند.