۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
خاطرات آوخ و پورشیخعلی زنده شد؛

بازار داغ روبوسی در باهنر کرمان (عکس)

امروز بازیکنان سابق مس کرمان بار دیگر در ورزشگاه شهید باهنر این شهر به میدان رفتند.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ امروز تیم فولاد هرمزگان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میهمان تیم مس بود که در نهایت با نتیجه پُرگل سه بر یک برابر این تیم مدعی لیگ یکی مغلوب شد.

فولاد هرمزگان حدود یک ماه می‌شود که پس از تمدید قرارداد مهدی کریمیان؛ تمرینات و اردوهای آماده سازی خود را شروع کرده و خود را مهیای حضوری قدرتمند در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو می‌کند تا بتواند در نهایت به لیگ یک کشور صعود کند. فولادی‌ها در بحث جذب بازیکن نیز فعالیت خوبی داشتند و در کنار جذب بازیکنان با کیفیت لیگ دویی بازیکنان باتجربه‌ای را به خدمت گرفته تا بتواند از تجارب چندین ساله آنها در مسیر صعود به لیگ یک بهره ببرد.

هرمزگانی‌ها در نقل و انتقالات پیش فصل بازیکنانی چون مهرداد آوخ، احسان پورشیخعلی و‌‌‌... را جذب کردند که علاوه بر تجربه چندین صعود؛ سابقه بازی در تیم‌های مختلف من جمله مس کرمان را در کارنامه دارند؛ در بازی تدارکاتی امروز مس کرمان مقابل فولاد هرمزگان خاطرات حضور بازیکنان سابق تیم مس در ورزشگاه باهنر کرمان زنده شد، آنها این‌بار نه به عنوان بازیکن مس بلکه به عنوان بازیکن حریف نارنجی پوشان برابر این تیم قرار گرفتند.

پیش از آغاز مسابقه بازار خوش و بش و روبوسی بازیکنان سابق مس که هم‌اکنون در ترکیب فولاد هرمزگان به میدان می‌روند داغ بود؛ آوخ و پورشیخعلی با عوامل تیم مس خوش و بش گرمی داشتند.

بازار گرم روبوسی در باهنر کرمان (عکس)

بازار گرم روبوسی در باهنر کرمان (عکس)

در این میان شکیب سروری دروازه‌بان فعلی فولاد هرمزگان با مجتبی توتونی مربی فعلی مس و فصل قبل ون پارس برخورد گرمی داشت و پس از خوش و بش و روبوسی دقایقی را با همدیگر به گفتگو پرداختند.

سروری و توتونی فصل قبل لیگ یک در تیم ون پارس اصفهان عضویت داشته و با یکدیگر در این تیم اصفهانی همکاری داشتند.