۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
بازی برتر نماینده اردبیل برابر ماهشهری‌ها؛

تقابل خوشه طلایی - خلیج فارس ماهشهر برنده نداشت

تقابل دوستانه دو تیم خوشه طلایی اردبیل و خلیج فارس ماهشهر بدون اینکه برنده‌ای داشته باشد؛ خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۲۲۴۸۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ دو تیم خوشه طلایی اردبیل و خلیج‌فارس ماهشهر که تمرینات آماده سازی خود را بنا به دلایل مختلفی دیرتر از سایر تیم‌های حاضر در لیگ یک شروع کردند؛ امروز در دیداری تدارکاتی برابر یکدیگر صف آرایی کردند. این دیدار دوستانه امروز در خلال اردوی تدارکاتی دو تیم در پایتخت که از چند روز پیش برپا شده است برگزار شد.

نیمه نخست مسابقه تا دقایق پایانی پایاپای دنبال شد اما در لحظات پایانی بازی در این نیمه خوشه طلایی صاحب یک موقعیت خطرناک گلزنی شد که مدافعان خلیج فارس ماهشهر توپ را از خط دروازه بیرون کشیدند تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد.

خلیج فارس ماهشهر که چند روزی می‌شود فعالیت نقل و انتقالاتی و تمرینات خود را آغاز کرده است و هنوز بازیکنان این تیم به لحاظ شرایط بدنی و هماهنگی؛ آمادگی لازم‌ را بدست نیاوردند در طول مسابقه هر چند بازی کاملا فیزیکی و پربرخورد از سوی هر دو تیم دنبال شد اما آنها در نیمه دوم نمایش مطلوبی را نداشتند و این مسئله باعث شد تا اردبیلی‌ها از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را برده و بدنبال خلق موقعیت گلزنی و ایجاد فشار بر روی دروازه این تیم جنوبی باشند؛ با این وجود هیچ یک از حملات و موقعیت‌های گلزنی خوشه طلایی به ثمر ننشست تا در نهایت مسابقه دوستانه دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

گزارش: احسان قربانی