۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

رضا بلیوند رسما شاگرد موسی قنواتی شد

رضا بلیوند پس از فسخ قرارداد خود با باشگاه مس شهر بابک به تیم خلیج فارس ماهشهر پیوست.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در شرایطی که رضا بلیوند مدافع اصالتا شوشتری فصل قبل پارس جنوبی جم اخیرا به تیم مس شهربابک پیوسته بود؛ پس از یک سری اختلافات که گفته می‌شود بین او و مدیرعامل باشگاه مس ایجاد شده است؛ این مدافع - وینگر سرعتی ترجیح داد تا قراردادش را فسخ و به صورت رسمی از جمع شاگردان قاسم شهبا جدا شود.

او پس از جدایی از تیم مس شهربابک طی مذاکرات  و توافق نهایی که با با ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر داشت؛ رسما با امضای قراردادی‌به جمع شاگردان موسی قنواتی اضافه شد.

بلیوند که قابلیت بازی در پست وینگر را نیز در کارنامه دارد در ۲۸ مسابقه رسمی فصل گذشته برای پارس جم به میدان رفت و در طول این تعداد بازی توانست به عنوان یک مدافع چپ ۲ پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کند، یک پنالتی بگیرد و در یک حمله موثر منجر به گل نقش موثر و سازنده‌ای داشته باشد.

او فصل قبل لیگ یک سه بار در هفته‌های مختلف به عنوان برترین مدافع چپ لیگ یک شناخته شد و در ترکیب اصلی تیم منتخب سه هفته‌ قرار گرفت. وی در نظرسنجی بهترین مدافع چپ سایت دی‌اسپورت از نگاه مخاطبان به عنوان بهترین مدافع چپ لیگ یک در فصل ۰۲-۰۱ انتخاب شده و در ترکیب اصلی تیم منتخب فصل قرار گرفت.

مدافع - وینگر جدید ماهشهری‌ها سابقه بازی در تیم‌های مختلف از جمله تیم‌های ذوب‌آهن، شهرداری بندرعباس، نیروی زمینی تهران، ایرانجوان بوشهر و امید گناوه را در کارنامه دارد.