۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
واگذاری امتیاز لیگ دویی ایمان سبز به اردبیل؛

حسین خطیبی سرمربی آینده سازان اردبیل شد

امتیاز لیگ دویی ایمان سبز شیراز به یک باشگاه اردبیلی واگذار شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۴۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ امتیاز لیگ دویی باشگاه ایمان سبز شیراز که پیش از خریداری امتیاز لیگ یکی آرمان‌گهر سیرجان توسط باشگاه شهر راز شیراز به این باشگاه شیرازی واگذار شده بود؛ طی مذاکرات فشرده مابین باشگاه شهر راز شیراز و مدیران باشگاه آینده سازان اردبیل و پس از حصول توافقات نهایی به این باشگاه اردبیلی انتقال یافت.

ایوب بهتاج مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور و مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی که از سوی مالک باشگاه آینده سازان به عنوان مدیرعامل این باشگاه اردبیلی انتخاب شده است پس از قطعیت یافتن انتقال امتیاز لیگ دویی ایمان سبز شیراز به این باشگاه؛ حسین خطیبی ملی‌پوش و پیشکسوت فوتبال کشور را به عنوان سرمربی این تیم تازه لیگ دویی برگزید.

خطیبی سابقه مربیگری در تیم های گسترش فولاد، ماشین سازی و تراکتور تبریز، سیاه جامگان مشهد و ایرانجوان بوشهر را در کارنامه دارد.

سرمربی آینده سازان در دوران بازیکنی عنوان آقای گل را همراه با تیم ملی امید در بازی‌های مقدماتی المپیک بارسلون، با تیم شهرداری تبریز در سال ۷۶ و تیم تراکتور تبریز در سال ۷۰ را تجربه کرده است.

وی سابقه بازی در تیم های تراکتور و شهرداری تبریز، پاس تهران، النصر کویت و ماشین سازی را در کارنامه دارد. همچنین پوشیدن پیراهن تیم ملی در کارنامه وی دیده می شود.

شایان ذکر است؛ طبق پیگیری‌های خبرنگار دی‌اسپورت از کمیته مسابقات سازمان لیگ؛ انتقال امتیاز لیگ دویی ایمان سبز شیراز به باشگاه آینده سازان اردبیل از سوی مسئولان این کمیته تایید شد.