۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸

امضای قرارداد هرمزی با چوکای تالش

قرارداد داریوش هرمزی با باشگاه تالش به صورت رسمی امضاء شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۴۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ امید قهوه مالک باشگاه چوکای تالش پس از امضای قرارداد داریوش هرمزی در این خصوص و آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم چوکا؛ اظهار داشت: پس از دو روز جلسات متعدد و فشرده، با آقای داریوش هرمزی به توافق نهایی رسیدیم و انشالله در فصل جاری در خدمت این مربی با دانش و کاربلد کشورمان خواهیم بود

قهوه ادامه داد: با حضور آقای هرمزی از همین امشب زنگ خطر برای حریفان چوکا به صدا درآمد. ایشان بازیکنان تراز اولی را مد نظر دارند که انشالله در روزهای آینده با آنها قرارداد امضاء خواهیم کرد. با برنامه ریزی که انجام دادیم قطعا چوکا یکی از گزینه‌های صعود به لیگ یک خواهد بود.

مالک باشگاه چوکا افزود: هر چند زمان زیادی را از دست دادیم ولی با اتحاد و همدلیِ مردم شریف تالش، مسئولان و کادرفنی و بازیکنان تیم چوکا، و با تجارب و توانایی‌های بالای آقای هرمزی  مطمئنا این تیم به لیگ یک و جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.

او گفت: فصل گذشته، فصلی سخت و دراماتیک را تجربه کردیم. در این فصل تمام تلاش خود را برای ساختن فصلی رویایی، خاطر انگیز و شادی مردم خونگرم تالش خواهیم کرد.

قهوه در پایان بیان داشت: با هماهنگی انجام شده با جناب هرمزی تمرینات تیم از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد و همزمان با آغاز تمرینات، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را انجام خواهیم داد. هواداران پرشور و دلسوز چوکا مطمئن باشند در بازار نقل و انتقالات پرقدرت و به هدف صعود به لیگ یک ظاهر خواهیم شد. با بازیکنان با کیفیت و در حد نام چوکا مذاکرات ابتدایی را انجام داده‌ایم و در روزهای آتی قرارداد آنها را نهایی خواهیم کرد.