۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
حذف بلیط کاغذی کلید خورد؛

فوری؛ بلیط فروشی در لیگ یک الکترونیکی شد

سازمان لیگ اعلام کرد از فصل جدید لیگ یک فروش بلیط مسابقات در این رقابت‌ها به صورت الکترونیکی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ کمیته مسابقات سازمان لیگ در راستای اجرای اقدامات حرفه‌ای در رقابت‌های لیگ یک و ساماندهی فروش بلیط مسابقات؛ با ارسال دستور العملی به کلیه باشگاه‌های حاضر در لیگ یک و هیئت‌های فوتبال‌ مربوطه اعلام کرد از فصل جدید؛ فروش بلیط مسابقات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه فروش بلیط صورت خواهد گرفت از این رو بایستی بلیط‌های کاغذی که پیش از این با حضور فیزیکی تماشاگران به فروش می رسید به طور کلی حذف گردد.

البته در این خصوص سازمان لیگ به باشگاه‌های حاضر در رقابت‌ها و هیئت‌های فوتبال تا ۱۰ مهرماه سال جاری فرصت داده است تا شرایط و امکانات سامانه فروش و کنترل بلیط را جهت ارسال به شرکت ذیربط جهت اقدامات مقتضی ارائه نمایند. به همین دلیل ممکن است عملیاتی شدن بلیط فروشی الکترونیکی در لیگ یک تا هفته پنجم به طول انجامد اما با این وجود سازمان لیگ بر موضوع فروش بلیط از طریق سامانه الکترونیکی تاکید دارد و به همین دلیل به باشگاه‌ها هشدار داده است تا در صورتی که تا هفته پنجم شرایط فروش الکترونیکی را مهیا نکنند تخلف آنان را با تشکیل پرونده به کمیته انضباطی ارجاع خواهد داد.

همچنین سازمان لیگ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌ها را مکلف کرده است مسیر ورود و استقرار تماشاگران تیم میهمان در ورزشگاه‌های خانگی‌شان به میزان ۱۰ درصد از ظرفیت کلی ورزشگاه را مشخص و اعلام کنند.