۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
بهترین‌ها برای محبوب‌ترین تیم غرب کشور؛

خیبر خرم‌آباد با چارتر راهی عسلویه شد

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد برای دیدار با پارس جنوبی جم راهی عسلویه شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۵
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ فصل جدید  رقابت‌های لیگ یک از فردا با برگزاری مسابقات هفته نخست آغاز می‌شود؛ که در یکی از دیدارهای مهم هفته ابتدایی تیم مدعی خیبر خرم‌آباد در جم برابر پارس جنوبی صف آرایی خواهد کرد.

تیم خیبر که چند سالی می‌شود برای صعود به سطح اول فوتبال کشور تلاش می‌کند امسال نیز با حمایت بخش خصوصی (شرکت آرین سازه) با مالکیت دکتر مسعود عبدی که همواره خود را نه مالک بلکه هوادار دو آتیشه این تیم محبوب غرب کشور معرفی کرده است در مسابقات لیگ یک شرکت خواهد کرد.

مالک باشگاه خیبر از زمانی که مالکیت این باشگاه پرهوادار دسته اولی را برعهده گرفته است؛ سعی داشته بهترین امکانات را به لحاظ مالی و سخت افزاری برای این تیم‌ جهت تحقق هدف اصلی فوتبالدوستان لرستانی که صعود به رقابت‌های لیگ برتر است؛ فراهم کند. با وجود اینکه خیبر خرم‌آباد دو فصل پیاپی با در اختیار داشتن بهترین شرایط مالی و امکاناتی از صعود به سطح اول فوتبال کشور بازمانده‌ است اما مالک این باشگاه باز هم نسبت به حمایت‌های خود از تیم محبوبش دلسرد نشده و این فصل نیز با فراهم کردن شرایطی ایده‌آل و متفاوت‌تر نشان داده است که می‌خواهد این مسیر سخت و پرچالش را با قدرت ادامه دهد.

فارغ از نبود زمین تمرین و ورزشگاه خانگی مناسب در لرستان؛ یکی از مشکلات اصلی که تیم خیبر خرم‌آباد در سه فصلی که در لیگ یک با آن مواجه بوده است مشکل نبود پرواز مستقیم از شهر خرم‌آباد به دیگر شهرها و بالعکس بوده که این مشکل به مانند سایر موانعی که با درایت و مساعدت مالک این باشگاه از سر راه خیبری‌ها برداشته شده با رزرو پروازهای چارتر برطرف شده است؛ به ندرت می‌توان گفت با توجه به مشکلات مالی و عدم توان بسیاری از باشگاه‌های لیگ یکی برای رزرو حتی پروازهای معمولی، باشگاه خیبر خرم‌آباد به عنوان یکی از چند باشگاه محدود لیگ یکی محسوب می‌شود که طی سه فصل اخیر در راستای آسایش و سفر آسان عوامل تیم خود از پروازهای چارتر استفاده کرده است.

به همین منظور تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد عصر امروز برای برگزاری اولین مسابقه هفته نخست خود در فصل جدید لیگ یک با پرواز چارتر به صورت مستقیم از خرم‌آباد عازم شهر عسلویه شد.

باشگاه خیبر خرم‌آباد قصد دارد در سایر بازی‌های خارج از خانه نیز با پرواز چارتر، مستقیم از خرم آباد راهی خانه رقبا شود.